ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-06-15, 10:21

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard Legoland och Lalandia
Nu ska jag åka till Lalandia och Legoland med barnen. Kommer flyga till Köpenhamn och sedan hyra en bil för att köra till Billund. Google Maps hävdar att det tar 3h 15min köra, men kollar man kartan så ser det inte alls så långt ut. Är det vägarna som är dåliga eller är det Google som räknar fel på tiden?

Sedan så jag på Lalandias hemsida att man kan köpa endags biljetter till vattenland, men det står att antalet är begränsat och kan vara slutsålt, nån som vet hur ofta det händer? Är det samma sak till Legoland, finns risken att man inte kommer in om man inte förbokar?
Svara med citat

Gammal 2011-06-15, 10:57

black_betty

Globetrotter
black_betty är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Rykte: 0

Standard
Jag har inte så mycket svar till din fråga, enbart om legoland där vi har varit ett par gånger och vi har aldrig förbokat och vi har alltid kommit in. Det är ju lite annorlunda än lalandia, på legoland går man ju liksom runt mer än på lalandia där det mesta man gör är attraktioner. Däremot så brukar det vara låååångkö när man ska gå in och har man förbokat så får man ju gå i en annan kö.

Och angående google maps vägbeskrivningar så är min erfarenhet att dom tycker alltid att det kommer ta längre tid än vad det egentligen gör...

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8