ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-22, 18:21

SandraJosephine

Nykomling
SandraJosephine är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard Nyår i Köpenhamn 2010
Var ska man gå ut och inte?
vilket är mest populärt, vart går ungdomar i 20 års åldern. klubbar o så.
Svara med citat

Gammal 2010-12-22, 13:03

Gäst

Standard Svar till nyår i köpenhamn
Hej!

Jag plus vänner kommer spendera nyårs helgen 10/11 i köpenhamn. Osäkra på "var det händer" så undrar om du fått/hittat några svar? Vi är fyra killar i 20-års åldern. Tack !
Svara med citat

Gammal 2010-12-22, 18:23

SandraJosephine

Nykomling
SandraJosephine är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Exclamation
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej!

Jag plus vänner kommer spendera nyårs helgen 10/11 i köpenhamn. Osäkra på "var det händer" så undrar om du fått/hittat några svar? Vi är fyra killar i 20-års åldern. Tack !
Rådhustorget kommer det vara fyrverkier o sånt.. sen vet ja inte med barer å sånt men där e ju alltid en jävla massa ställe.. där e ju mkt när jag å tjejerna har varit inne i köpenhamn över en vanlig helg..

men tänk på att tågen kanske inte går till nyår pga. snön--
Svara med citat

Gammal 2010-12-29, 17:03

Gäst

Standard Jaaaaa
Citat:

Hej!

Fått någon bra rekommendation än? Vi är två tjejer som inte vet vart vi ska ta vägen! Någonstans i Köpenhamn men vi vet inte vart.....
Svara med citat

Gammal 2010-12-29, 23:25

Gäst

Standard
Citat:

Fått någon bra rekommendation än? Vi är två tjejer som inte vet vart vi ska ta vägen! Någonstans i Köpenhamn men vi vet inte vart.....
Ne inte direkt, har kollat runt på lite forum å så men inget speciellt.. Får leta vidare

Vi kommer som sagt åka tåg så det blir spännande å se hur bra det kommer att gå. Som "tur är" åker vi imon (torsdag) och har hela natten på oss
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8