ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-20, 12:39

Poulch

Medlem
Poulch är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard Danmark
Varför åka till Köpenhamn då du kan åka till Alborg. Mycket mindre lugnare och trevligare. Lättare att parkera bilen utan att behöva oroa sig. Nära och bra till havet samt att det är mycket vackert. Hotellet jag då bodde på var slottshotellet vilket var bra och hade mycket bra frukost men jag rekommenderar inte stranden som ligger strax utanför utan ta bilen och åk ut och leta efter någon trevlig strand det kryllar av dem. Det finns även trevlig bowling i Aalborg dock vet jag inte om det fortfarande heter samma. Hette då Backstreet's bowling och hade personal som såg ut som backstreet boys killarna vilket var en höjdare för min dotter.
Senast redigerad av Poulch den 2010-01-13 klockan 10:31.
Svara med citat

Gammal 2009-12-26, 00:04

lilolu

Medlem
lilolu är inte uppkopplad

Standard
Har du något tips på något bra boende???
Svara med citat

Gammal 2010-01-13, 10:39

Poulch

Medlem
Poulch är inte uppkopplad

Standard boende
Ja slottshottelet men även utanför Aalborg finns det alternativ. Finns många bra i Stenaline katalogerna jag har alltid bokat via dem och fått bra erbjudanden. Det finns även ett bra scandic hotell tror det hette Scandic Aalborg vilket var jätte bra dock ligger det centralt och var nog ganska högt i pris. Jag har bott på ett trevligt hotell utanför som vad som en lada men mycket trevligt men minns tyvärr inte vad det hette men Stenaline Katalogerna är mycket bra där hittar du bra erbjudanden.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8