ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-05-22, 23:27

Cicciura

Nykomling
Cicciura är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009

Rykte: 0

Red face Damaskus, Syrien
Hej hopp.
Ska flytta till syrien nu om några månader och undrar om det finns några svenskar där om man skulle få tråkigt nån dag..
Svara med citat

Gammal 2010-01-28, 16:07

Gäst

Standard Säljsagent till Syrien
Hej!
Till alla er som vill resa till Syrien och beskåda landets gudomligheter kan jag råda att
köpa biljetter hos Hilon Travel i Göteborg. Resebyrån är general säljsagent för Syrian Airlines och innehar de billigaste priserna. En väldigt känd resebyrå med underbar personal!
Boka på tel: 031-156680 , Hilon Travel i Nordstan - Boka billiga flyg över hela världen hos oss!
Svara med citat

Gammal 2010-03-20, 18:59

Gäst

Question svensk
Citat:
Ursprungligen postat av Cicciura Visa inlägg

Hej hopp.
Ska flytta till syrien nu om några månader och undrar om det finns några svenskar där om man skulle få tråkigt nån dag..
tja ska åka till damskus för att möta upp min man vore inte dödligt om någon annan nyk bo kunde ge litte tips om livet där innan ruffsetufsan @hotmail.com avlider av nervositet....
Svara med citat

Gammal 2010-03-31, 13:14

wickz

Nykomling
wickz är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej!
Till alla er som vill resa till Syrien och beskåda landets gudomligheter kan jag råda att
köpa biljetter hos Hilon Travel i Göteborg. Resebyrån är general säljsagent för Syrian Airlines och innehar de billigaste priserna. En väldigt känd resebyrå med underbar personal!
Boka på tel: 031-156680 , Hilon Travel i Nordstan - Boka billiga flyg över hela världen hos oss!
om man tar flyg till damaskus ligger de ca 2000 kr ÖVER de bolag jag tittat på. billigt? Inte direkt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8