ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2004-09-25, 17:50

Jill

Standard Mauritius
:idea:
Vi har precis kommit hem från en fantastisk smekmånad på Mauritius!

Vi hamnade i Le Morne, Mauritius, genom en god vän som tipsade oss på ett litet privat smultronställe!

Enormt vacker havs & bergs utsikt från en egen fin stor lägenhet med bad & kök.

Allt vi kunnat drömma om fanns i vår omgivning, 4 minuters promenad avstånd till mils långa korall stränder, snorkel, surf, gourmet restauranger, musik, shower mm mm...

Vi rekommenderar verkligen denna semester/smekmånads pärla;
http://www.mauritiuspalms.com

Jill & George

PS.Ägarinnan är Mauritier & hjälpte oss att hitta allt vi sökte, romantiska hiker, frukter, blommor...etc etc
Svara med citat

Gammal 2006-09-27, 08:14

alfred

Standard
Hej - vad mysigt ni verkar ha haft det...

Jag har läst massor om att det är ganska dyrt att äta och dricka på de "finare" hotellen på Mauritius. Dessutom att utflykter och sådant inte är helt billigt. kan du möjligen ge mig några konkreta exempel på vad det innebär, även om ni verkade bo privat? Vi funderar nämligen på les pavillions - kan du säga något om det?

Vad kostar en drink i hotellbaren? Vad kostar det att åka ut på en dagstur på havet?

Vi funderar nämligen på halvpension, men det är ju inte helt billigt i sig, och det vore ju synd att behöva sitta och vända på slantarna när man är där...
Svara med citat

Gammal 2006-10-18, 15:49

Moniq

Standard
Hej Jill & George,

Vi ska på Mauritius i mars månad nästa år. Finns det någonting där som vi får absolut inte missa? Jag blir mycket tacksam för alla möjliga råd och berättelser
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8