ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-01-21, 22:05

Björneskogen

Nykomling
Björneskogen är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Standard Mauritius
Hej., har någon här i forumet varit i Mauritius.
Verkar vara svårt att få lite mer ingånde tips och information om detta som så ska vara ett underbart resmål.
När på året e bäst., är det så dyrt som folk påstår., har hört olika historier om prisnivåer.
Hur e befolkningen., är det rent., smutsigt. osv
Svara med citat

Gammal 2008-01-22, 16:20

Gäst

Standard Leta Vidare
Citat:
Ursprungligen postat av Björneskogen Visa inlägg

Hej., har någon här i forumet varit i Mauritius.
Verkar vara svårt att få lite mer ingånde tips och information om detta som så ska vara ett underbart resmål.
När på året e bäst., är det så dyrt som folk påstår., har hört olika historier om prisnivåer.
Hur e befolkningen., är det rent., smutsigt. osv
Travelpix.nu - Reseforum, bilder, fakta, kartor från populära resmål. Boka resor, flyg och hotell.

mycket info!!
Svara med citat

Gammal 2008-02-29, 17:38

Gäst

Standard I love Mauritius!
Hej! Jag å min sambo var på mauritius i mars förra året. Finns så mycket bra att säga men orkar inte ta upp allt. Vädret var kanon,lite moln sådär men det var ju bara skönt! Ca 28`C i vattnet! Hyfsat rent å fint. Alla utflykter gjorde vi med lokalbefolkningen som var hur trevliga som helst! Priser varierar, ät på en liten inhemsk restaurang och det är billigt. Priserna i supermarket ar ganska lika som hemma men alkoholen billigare! Mycket trevliga människor. Bra på engelska. Bodde i Trou aux bisches på hotell Le palmiste, hur bra som helst, förutom deras dj som spelade samma låt hela tiden=). Ha en underbar resa!
/Jocke
Svara med citat

Gammal 2008-05-05, 10:30

Gäst

Standard Berätta mer, ge lite tips på utflykter
Hej "Gäst"

Du kan väl berätta lite mer om din resa, kanske ge tips på utflykter med mera, jag och min förra tjej ska dit den 18e maj, vi ska på på villas mont choisy, så det vore skoj att få tips från någon som varit där.
Bra shoppingställe
Bra utflykter (Platser, parker, öar med mera)
Bra restauranger (inte för dyra)
Lite prisindex vore kul att veta, ex vad man ska ge en taxichaufför med mera.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8