ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-02-15, 08:53

Standard maroco
marocco är ju ett helt underbart land, trevliga människor, sol, värme... ska åka 2/3 i 2 veckor, min tredje gång, har redan bestallt att åka i april oxå!!!!!!!!! funderar på att flytta dit... så småning om!!!!! jag älskar morocco..... åk dit om du vill uppleva mystik..det finns allt
Svara med citat

Gammal 2006-04-21, 01:23

Ines

Medlem
Ines är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Standard
Tänkte jag skulle ta en sista minuten dit i början av september. Tacksam för lite tips.Hur är priserna?
Svara med citat

Gammal 2008-09-28, 17:09

Gäst

Standard billigt
Citat:
Ursprungligen postat av Ines Visa inlägg

Tänkte jag skulle ta en sista minuten dit i början av september. Tacksam för lite tips.Hur är priserna?
OM DU PRUTAR OCH INTE GER DIG ÄR DET MYCKET BILLIGT HAER VARIT DÄR TRE GÅNGER OCH TÄNKER ÅKA I FEBRUARI 09 .Stigge
Svara med citat

Gammal 2012-03-21, 06:19

Zerq

Nykomling
Zerq är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2012

Standard
Jo men samtidigt är det värt att nämna att dom har en lag som låter våldtäcks män gå fria om dom tvingar sitt offer att gifta sig med dom även unga tjejer.

Amina Filali var ett sådant offer och hon tog nyligen självmord för att slippa gifta sig med sin våldtäcksman.

det finns många i maroco som protesterar just nu men ett medel att hjälpa till tycker jag kan vara att bojkotta och skriva till deras ambasad.

semestra inte där så länge dom låter våldtäcksmän och pedofiler gå fria genom att fortsätta påga sina offer.

det är bara fel att ge pengar år regeringar som stöder sådana lagar
Svara med citat

Gammal 2012-03-21, 06:21

Zerq

Nykomling
Zerq är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2012

Standard
jag tycker alltid man bör forska lite på sitt semester mål först för sånt här tycker jag.

man kan rösta på rättvisa med sin plånbok ju.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8