ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-02-12, 16:29

jumbii

Medlem
jumbii är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 0

Smile Vädret i Agadir i April
Hej!
Jag har funderat på om man ska hoppa på planet till Agadir i början av april.
Men jag hittar inte så mycket om hur varmt/kallt det är där då.
Vill ju gärna ha sol och bad, eller i alla fall sol så att man kan ligga och sola så man slipper se ut som en vit säl när man kommer hem igen

Ska man vänta till slutet av april att åka eller går det bra att resa i början av månaden.
Sen om det är någon som har koll på priser och vilken valuta man ska använda hade jag blivit tacksam.
går det att pruta? är ganska van vid prutningar med tanke på att jag har varit ett flertal gånger i egypten.

/ Liselotte
Svara med citat

Gammal 2011-02-12, 17:09

Robin.larsson

Moderator
Robin.larsson är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006

Rykte: 6

Skicka ett meddelande via MSN till Robin.larsson Skicka ett meddelande via Yahoo till Robin.larsson
Standard
Hej!

Vädret ligger runt 25 grader i luften och 18 grader i vattnet. På natten kan temperaturen ligger på runt 15 grader. Jag tycker absolut att du ska hoppa på ett plan och fara ner till Marocko.

Hoppas ni får det trevligt,

Koh Lanta 27/1-12 - 14/3-12
Svara med citat

Gammal 2011-02-12, 23:54

patricianilsson

Nykomling
patricianilsson är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Agadir
Hej!
Jag och en kompis har bokat en resa till Agadir 26 mars-9 april och ser verkligen framemot detta. Däremot har vi blivit väldigt oroliga på sistone med tanke på att Marocko ligger i riskzonen för att drabbas för liknande upplopp som i Tunisien och Egypten.. Och vi har bokat lågprisflyg med norwegian och hotell separat, vilket jag absolut kan rekommendera om du vill få det riktigt billigt!

Vi avvaktar för närvarande med att boka om våra flygbiljetter, men det kan ju faktiskt bli aktuellt om det blir oroligheter därnere. Så jag skulle nog rekommendera dig till att vänta ett tag och se hur det artar sig.
Men vi håller tummarna!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8