ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-01-06, 11:20

Gäst

Standard 14 januari - Igoudar, Agadir
Någon som ska till Agadir den 14 januari och bo på hotell Igoudar? Tips om vad man ska göra och se där borta?
Åker ensam tjej ner dit på en sista minuten resa i 2 veckor. Ser fram emot sol och bad men även kolla runt där borta. Så alla tips på resturanger, sevärdheter etc mottages tacksamt!
Vad ska man tänka på därborta?
Svara med citat

Gammal 2011-01-09, 23:01

Gäst

Standard Tittar på sista minuten
Vad spännande att du har bokat. tittar för fullt och är sugen på att ta sista minuten ospec. till Agadir med apollo den 14 jan från arlanda. Jag åker ensam tjej också och vill sola, slappa och surfa lite. Kontakta mig på elis_nm@hotmail.com så kan vi prata mer.
/Elin
Svara med citat

Gammal 2011-01-28, 17:04

patricianilsson

Nykomling
patricianilsson är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Ska dit i mars!!
Hej, hoppas du haft en riktigt trevlig resa. Skulle verkligen uppskatta om du berättade lite hur det var, delvis på hotellet (ska bo på samma), och allmänt om hur det var i Agadir! Vädret, maten, utelivet osv.

Tacksam för svar!
Svara med citat

Gammal 2011-08-23, 21:01

cinde_rella

Medlem
cinde_rella är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 4

Standard resebyrå
jag hittar inget resebolag som flyger till marocko överhuvudtaget.. vilka har ni bokat med?
Svara med citat

Gammal 2011-08-23, 21:10

patricianilsson

Nykomling
patricianilsson är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard flyg
Hej! Lågprisbolaget norwegian flyger till både agadir och marrakech, och är oftast förhållandevis billiga beroende på säsong. Vet att de flyger från arlanda , landvetter och kastrup. Men sen om du ska boka charter så finns ju apollo, fritidsresor och ving.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8