ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-04-22, 18:42

Gäst1968

Standard bila till marocko?
vi är 2 personer som hade tänkt att bila ner till marocko i juli månaden med en AUDI A3 SPORTBACK 1.6. vi har aldrig gjort det förrut. och därför undrar jag ifall det är någon som har gjort det innan eller känner någon som har varit med om det, det skulle varit jätte snällt om ni kunde ge oss några tips .
Svara med citat

Gammal 2010-07-03, 11:11

koki

Standard
jag har många kusiner som har gjort det o de säger att det går jätte bra , man blir lite trött för det tar ungefär 3 dagar att komma fram . ta med dig bra mat som kan hålla och lätta o sköna kläder och viktigast bra solskyddskräm !!
jag har varit där flera gånger och tro mig du kommer inte ha roligare i hela ditt liv !
Svara med citat

Gammal 2010-08-13, 17:03

Gäst

Standard hur gick de
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst1968 Visa inlägg

vi är 2 personer som hade tänkt att bila ner till marocko i juli månaden med en AUDI A3 SPORTBACK 1.6. vi har aldrig gjort det förrut. och därför undrar jag ifall det är någon som har gjort det innan eller känner någon som har varit med om det, det skulle varit jätte snällt om ni kunde ge oss några tips .
hundrar hur de har gått hur ni bode om ni åkte runt mycke hur va de
Svara med citat

Gammal 2010-10-16, 00:48

Ronnie79

Medlem
Ronnie79 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Ronnie79
Standard
Klart ni ska göra det. =) Alltid kul med en roadtrip. Finns mycket att se i Marocko. Kan tipsa om att köra över High Atlas. Hur fint som helst!

Gammal 2010-12-16, 21:48

noureddine

Nykomling
noureddine är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Rykte: 0

Standard svar
jag har bilat till marocko mer än 30 gånger och det går bra.rakt genom europa.fråga mig så svara jag dig.mvh noureddine
Svara med citat

Gammal 2011-02-22, 17:20

Gäst

Talking Momo
Ja man måste roadtrippa till marocko, har gjort det många gånger med olika sport bilar och det funkar perfekt. Ta bara med mat och något du ska sova på, o sen är det bara att tuta o köra, Glöm inte Gröna kortet och snacka med din försäkring innan du reser, Det blir massa kostnader på vägen ner så ni är medvetna om det

Båtresor
Vägskatt

är väl det viktigaste

Lycka till!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8