ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-12-05, 17:53

LadyTherese

Nykomling
LadyTherese är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2007

Rykte: 0

Standard Var ska man stanna i Atlasbergen?
Hejsan!

Håller på att planera en resa till Marocko i slutet av dec och början av jan. Har redan planerat in dagar i Marrakech & Sahara, men vill gärna stanna i bergen någon natt. Kanske i en liten by i en vacker dal...? Någon som har nåt tips på var man bäst upplever Atlasbergen?
Svara med citat

Gammal 2008-03-14, 14:18

mazigh

Thumbs up information om atlasbergen
hej samir hetter jag och bor i å kersberga ursprunligen ifrån atlasbergen den sista heliga lalla kenza amazigh drottning det finns flera platser att övernatta där har jag familj överallt kan jag skriva ner några telephon där du kan träffa dem , du kommer samt att få hjälp om hur kan du se flera platser runt omkring o ch bästa turist picknique platser i dem höga atlas bergerna mina vänliga hälsningar samir
Svara med citat

Gammal 2008-03-14, 14:27

mazigh

Thumbs up information om atlasbergen
hej samir hetter jag och bor i å kersberga ursprunligen ifrån atlasbergen den sista heliga lalla kenza amazigh drottning det finns flera platser att övernatta där har jag familj överallt kan jag skriva ner några telephon där du kan träffa dem , du kommer samt att få hjälp om hur kan du se flera platser runt omkring o ch bästa turist picknique platser i dem höga atlas bergerna mina vänliga hälsningar samir
Svara med citat

Gammal 2008-04-29, 17:22

Gäst

Smile Svarar till samir.
Samir, jag hälsar gärna på dinna släktingar i atlasbergen, ska vara 20 dagar i agadir, självklart så blir marackec ett mål, men atlasbergen verkar spännande.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8