Hej,
jag är en tjej som fyller 17 i oktober och vill jättegärna åka på en språkresa nästa sommar, så sen period som möjligt eftersom jag jobbar i början av sommaren. Jag är bra på engelska, tentade av Engelska A ett år före mina klasskompisar (MVG). Jag skulle gärna vilja ha möjlighet att läsa matte eftersom det är mitt svagaste ämne. Jag har kollt på EF och STS men det lutar åt EF eftersom det är bäst för mig tidsmässigt. Jag funderar på att åka till St Paul's Bay och på Global Village men tyvärr dock inget Math Camp den tiden jag kan åka. Finns det någon som har lite goda råd och förslag?
Det enda jag är rädd för är att jag ska bli mobbad och utanför eftersom jag åker helt ensam. Jag festar nämligen inte. Eller festar gör jag ju, jag dansar ju men förstår inte drickandet och drogandet.
Vill gärna ha förslag på resmål? Det ska vara ett ställa där man kan sola och bada. Helst inte för stort. Helst med en mattekurs. På slutet av sommaren. Bra ledare som kan vara ett stöd när man åker ensam första gången. Om det inte finns en mattekurs, förslag på vad för engelska kurs jag ska läsa?
Det blev mycket men jag har många frågor.

Tack på förhand, Jossejos.