ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-02-13, 12:01

Tessan

Nykomling
Tessan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Tessan
Standard Min resa till Malta
8) För tre år sedan åkte jag och min bästa vännina till Matla, världens mysigaste ö! Vi bodde hos en maltesisk familj (mor, far + två flickor) i tre veckor och träffade underbara människor. Vi har kontakt med alla än idag, särskilt familjen. Malta är en underbar ö, med mysiga gågator, fina stränder, roligt uteliv, och intresant historia, men framförallt vänliga människor och alla pratar engelska. Om du ska besöka malta, är det ett måste att åka till de små öarna som ligger runt malta. Det är som att komma till paradiset. Jag längtar (och sparar, det är tyvärr inte så billigt där) tills jag kommer dit igen.
Svara med citat

Gammal 2006-02-15, 16:00

Peggy

Medlem
Peggy är inte uppkopplad
Medlem

Skicka ett meddelande via MSN till Peggy
Standard
Ursäkta, detta kanske inte är så snällt sagt.
Men jag åkte till Malta för länge sedan och tyckte det var rätt tråkigt.
Det fanns nästan ingenting att göra och.. Ja..

Jag gillade inte Malta..
Ta inte illa upp
Svara med citat

Gammal 2006-02-16, 11:19

Tessan

Nykomling
Tessan är inte uppkopplad
Medlem

Skicka ett meddelande via MSN till Tessan
Standard
haha d e la lungt, man gillar olika saker. Visst, ganska tråkigt om man är där för att festa, men saken som gjorde de så roligt va att vi bodde med en familj o fick vara med dom på deras familje "by" fester o sånt. Kul att göra ngt annat än att supa skallen av sig på semstern :roll:
Svara med citat

Gammal 2007-05-06, 12:29

pliiingan

Standard malta
Citat:
Ursprungligen postat av Tessan

haha d e la lungt, man gillar olika saker. Visst, ganska tråkigt om man är där för att festa, men saken som gjorde de så roligt va att vi bodde med en familj o fick vara med dom på deras familje "by" fester o sånt. Kul att göra ngt annat än att supa skallen av sig på semstern :roll:

Jag var på malta med min bästa tjejkompis i 10 dagar och jag måste säga att dte var dom roligaste 10 dagarna vi någonsin varit emd om! Människorna är sjukt trevliga och småsaker som bara gå runt i stan är sjukt roliga i och emd att man alltid träffar på roliga människor! Människorna är sjukt sociala och kommer bara fram till en och börjar umgås.

Om man är ute vis sankt julians ( peace ville) så är man garanterad en rolig kväll! Många heta kilar och många barer tätt intill varandra.

Allt är ganska så dyrt men är man tjej så är det inget att oroa sig för Killarna är sjukt generösa och bjuder på drinkar hela tiden. Dyrt att äta ute med man kan alltid ragga upp killar och gå på dejter och så! Riktigt kul hade vi! vet ente riktigt vart vi ska ta vägen detta året men blir kanske sunny beach eller ayia napa får se.

Rekomenderar malta sjukt mkt iaf

Pussar
Svara med citat
Svara

« - | Malta »

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8