ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-07-24, 18:09

VilltiMalta

Nykomling
VilltiMalta är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard resa och bo på Malta 2011
hej jag är en kille på 22 år.
jag har nu tröttnat att vara kvar här i Sverige, tänkte åka ner till Malta och söka jobb där ner och bo där. har sökt jobb till olika betting företag på Malta via deras hemsidor... men jag har hört att det tar längre tid, Så jag tänkte åka ner en vecka och testa lyckan där nere.

jag undrar nu om det är någon som har några tips om jobb och boende och hur mycket det kan kosta en vecka där??

och om det är någon som ocks är intresserad av att flytta till Malta som vill med ner en vecka och söka jobb...
Aldirg fel med sällskap med hehe
Svara med citat

Gammal 2011-09-06, 20:14

Anna01

Nykomling
Anna01 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Standard
Det finns flera olika reqruitment företag som kan hjälpa dig hitta jobb så som pentasia, bettingjobs, bettingconnection..googla runt bara.

Boende hittar du lättast och snabbast med en agent, finns flera stycken, remax, sara grech, simon mamo, googla deras hemsidor. Boende kostar ca 400 euro i månaden i st julians.
Svara med citat

Gammal 2011-09-20, 21:49

Madicken

Medlem
Madicken är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 1

Wink Bra blogg
Malta är jättefint! Var där i somras med familjen och vi hade en riktig toppensemester.

Innan vi åkte sökte jag info om Malta på nätet och hittade en bra blogg. Den är skriven av en svensk tjej som flyttade till Malta förra hösten. alltommalta heter den. Läs runt lite där så får du nog massor med tips. Själv kontaktade jag henne när vi skulle åka och hon kunde ge oss nyttig information och var behjälplig med frågor som vi hade inför resan.
Svara med citat

Gammal 2011-11-01, 23:52

maltamange

Standard billigt och prisvärt boende malta
har bott i nere i Marsascala, riktigt skön liten ort som ändå känns nära st Julian och Valetta. Funderar på att starta eget och flytta ner till Marsascala igen och jobba mot Sverige. Senast jag var nere hittade jag ett billigt hotell via www.MaltaHotel.se lycka till
Svara med citat

Gammal 2011-12-09, 02:12

johantjo

Nykomling
johantjo är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Standard enkelt att hitta jobb
Jag precis som många andra hittade jobb via Gamingjobs Malta
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8