ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-02-26, 13:00

Gäst

Standard party ställe i malta, någon?
jag tänkte åka till malta i juni eller juli, vart ska man åka där det finns fina stränder och mycket party??

hur bokar man sin resa? kan man boka någon månad eller 2 veckor innan? eller måste man vara ute i god tid?
Svara med citat

Gammal 2011-02-26, 14:27

Oneway

Världsvan
Oneway är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

jag tänkte åka till malta i juni eller juli, vart ska man åka där det finns fina stränder och mycket party??

hur bokar man sin resa? kan man boka någon månad eller 2 veckor innan? eller måste man vara ute i god tid?
Kolla lite hur utvecklingen fortsätter i Libyen, för nu är det är det väldigt många som tydligen flyr till Malta, det är den närmsta Europeiska punkten för flyktingar från Libyen.

Mycket party har du i Alanya Turkiet.
Svara med citat

Gammal 2011-02-27, 16:22

Gäst

Standard
Mest party finner du i Paceville, så skulle föreslå att du bor i St.julians som ligger i närheten. Men de har väldigt bra busstrafik på Malta så var du än bor så kan du alltid ta dig lätt och billigt till nattklubbarna. I juni och juli är det fullt av unga språkstudenter så om du vill undvika det så föreslår jag att du åker i slutet av juli/början av augusti.

Boka ska du göra så snabbt som möjligt för att få ett bra pris om du inte vill ta en sista minuten resa!

Lycka till
Svara med citat

Gammal 2011-04-11, 19:27

idaxelsson

Nykomling
idaxelsson är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Rykte: 0

Standard
språkresestudenterna måste vara hemma 23.30 på vardagarna och 01.30 på helgerna så du slipper dom senare in på natten Annars så är St. Julian och Paceville mer eller mindre samma sak då Paceville ligger i St. Julian och är en av deras största gator. Stranden i St. Julian är dock inte den bästa men den duger om du mest är där för att festa
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8