ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-11-14, 14:02

Gäst

Talking party i malta?
finns det något speciellt partyställe på malta? är det många ungdomar som åker dit?
vi är ett gäng på 6-7 tjejer som ska på utlandsresa sommaren09'. vill ha sommar, sol, bad och party! har ni något förslag?

tack för all hjälp!
Svara med citat

Gammal 2008-12-05, 19:19

monokel

Nykomling
monokel är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Standard
Tjaa!

Det jag känner till är att alla klubbar ligger i St:julians i ett område som heter paceville. Jag och ett gäng grabbar ska också ner till malta i sommar så vi vill samma som ni veta mer om deras uteliv.
Svara med citat

Gammal 2008-12-09, 19:19

Gäst

Standard
Åk till ett utpräglat partyställe istället! Kan varmt rekommendera Magaluf! Kritvita stränder, turkost vatten med sikt på ca 10m, och nattlivet är helt sinnessjukt!

/
J
Svara med citat

Gammal 2008-12-30, 23:34

DanielOrtega

Nykomling
DanielOrtega är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Standard
I St Julians är det allt rätt bra tryck med många klubbar och mkt ungdomar. Visst, det är såklart inte som Magaluf eller Agia Napa, men tveklöst ett bra partyställe!
Vill ni göra nåt annat en dag, ta en båttripp till Gozo...... inga fel det heller.
Svara med citat

Gammal 2009-01-13, 23:04

Gäst

Talking Party
Malta är det ultimata perty stället, jag har vart i både St pauls bay, St Julians, sliema, valetta, medina och lite fler mindre ställen.
Om det är party ni vill ha så är de St Julians som gäller, ett ställe heter fuego och är.. I had the time of my life..!

Malta är det nya magaluf, ibiza, alanya och agia napa!

Plus att det är billigt att leva (allt)
Svara med citat

Gammal 2009-03-04, 15:27

Gäst

Standard
Jag var i malta förra sommarn och ska dit igen. Det var heeeeeelt flippat. de är skit mycke folk och alla klubbar är bredvid varandra och gratis inträde och vilket jävla drag är det.
det är då St:julians paceville ni ska till och kan rekommendera att åka mitt i juli då det är mest folk där
Svara med citat

Gammal 2009-06-30, 18:29

idaxelsson

Nykomling
idaxelsson är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Standard
Om ni är ute efter fest på malta är det utan tvekan St. Julians ni ska till. Lååång bargata med massa stora klubbar osv. Shots osv. går att få billigt medans drinkar & så är ganska dyrt... Att äta ute är inte heller speciellt billigt. Enda som egentligen skiljer malta från t.ex. magaluf, ayia napa osv. är mest att det inte är lika mycket skandinavier på malta, förutom de som är på språkresa där, men de försvinner ganska tidigt... Mycket italienare, haha. Var på malta förra året & magaluf iår, föredrar nog faktiskt magaluf dock. Billigare + mycket skandinavier
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8