ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-15, 18:49

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard Telefonkort i Malaysia?
Hej,
Det blir Malaysia ett par veckor eller så i vinter, någon som vet om det finns lika billiga telefonkort som det finns i Thailand? Typ liknande 1-2-Call etc. Det är bra för att hålla kontakt med folk man träffar där eller om jag mot förmodan skulle behöva ringa hem.
Svara med citat

Gammal 2010-08-29, 01:56

IzZzY

Nykomling
IzZzY är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av wkstrm Visa inlägg

Hej,
Det blir Malaysia ett par veckor eller så i vinter, någon som vet om det finns lika billiga telefonkort som det finns i Thailand? Typ liknande 1-2-Call etc. Det är bra för att hålla kontakt med folk man träffar där eller om jag mot förmodan skulle behöva ringa hem.
Hej!

När jag varit där då har jag skaffat ett Hotlink kort (tror det kostade RM30, och fick RM10 att ringa för), fungerar alldeles ypperligt, och top-up finns att köpa precis överallt. Men ska du surfa på telefonen, så blir det svindyrt om du inte köper för en hel dag, eller vecka i taget. Lite lurigt innan man begriper hur man ska bära sig åt till en början, så fråga någon där nere i så fall.
Svara med citat

Gammal 2010-08-29, 09:40

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Danke! Det var bra information.
Det lär gå åt en hel del Top Ups eftersom jag är ganska duktig på att facebooka utomlands. ;P
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8