ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-05-10, 16:50

Jompa

Standard Resa från Singapore till Kuala Lumpur
Hej.
Jag har en bokad resa till Singapore från 14/12 till 6/1 och tänkte ta mig till Borneo. Det verkar inte finnas så många flighter till Kota Kinabalu från Singapore men däremot från Kual Lumpur, så är det någon som vet hur man billigast tar sig från Singapore till Kota Kinabalu på Borneo eller från Singapore till Kuala Lumpur där man sen kan flyga Air Asia för c:a 450:- ToR ?
// Johan
Svara med citat

Gammal 2007-05-11, 03:33

Standard
Hej

Silk Air är ju inte direkt billiga, men de flyger direkt mellan Singapore och Kota Kinabalu. C.a 2 000 SEK + eventuell flygplatsskatt.
I Februari flög jag med Malaysian Airlines mellan Kuala Lumpur och Singapore för nästan exakt 1 000 SEK, (totalt pris, enkel resa). Det går ju även väldigt billiga bussar och tåg mellan Singapore och Kuala Lumpur. Skulle tro att buss eller tåg kostar c.a 50 SEK för de billigaste biljetterna.

// Magnus
Svara med citat

Gammal 2007-10-03, 14:58

Gäst

Smile Ta bussen!
har du lite pengar tar du enkelt bussen från Sing till KL. Flyg är enklast, c:a 3 timmar inkl incheckning och immigration men kostar lite mer, ej mycket. köp biljett på plats när du skall åka. Går c:a 8 ggr / dygn. Just drop in!
Svara med citat

Gammal 2007-11-15, 00:07

ResBella

Medlem
ResBella är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2007

Rykte: 5

Standard Buss mellan Singapore och KL:
Verkligt fina bussar har Aeroline. Ksstar dock några hundra, tar ca 5h. Lätt att boka, rymliga säten, mat och dryck ingår i priset. Tigerairways har billiga flyg från Singapore man jag tror inte de flyger till Malaysia överhuvudtaget.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8