Nu har jag vart har 2 ggr o har liten tips pa fickan fran mina visiter.
Forst o framst, sa nar ni kommer till flygplatsen sa finns det massa taxigubbar som vill att man ska aka med dem, dem brukar forsoka att skamma av dig sa mkt pengar som mojligt, forsta gangen sa bestallde vi tex en tur o retur taxi, men nar vi val skulle bli hamtade for at aka tillbaka kom aldrig taxin. Andra gangen sa forsokte dem salja oss en taxi for 180 ringit, vi vagra, o da sa fick vi den for 67. sa sta pa dig o PRUTA...
For budget resenaren finns det ett bra 3+ hotell med frukstbuffe och mitt inne i smeten och POOL, manga som inte har och det ar ett MASTE i hettan. vi betala cirka 160 kronor natten var, for ett delux rum.
www.radius-international.com
om ni vill ha lyxigaste delux kanske det kostar runt 500 kr per person
ALLT e billigt har nere. finns massor med NYA filmer, ingen kopieringslag, som man kan kopa for en 25 kr.
elektronik till massor..inte som japan dock kanske
Under LOT10, ett kopcentrum finns det ett BRA foodcourt, som saljer thaimat for 14 kr med lask, eller 10kr utan..
att ga pa bio kostar runt 15-25kr, beroende pa film.
har du laptop med dig, sa kop en vatten eller dricka pa starbucks, vissa bara, las pa dorren vilka. finns mins 3 st inne i centrum, dar far du surfa gratis hur mycket du vill
har du ungefar en budget pa 120 kr per dag, sa kan du ata minst 2 goda middagar plus shoppa loss. kanske inte i dem dyraste butikerna, men det finns inte sa manga ..hihi
3vlig resa