ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-23, 22:15

Helium

Nykomling
Helium är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Rykte: 0

Standard Kuba i mars 2012
Jag är en tjej på 20 år som ganska länge har funderat på att åka till Kuba och nu har jag bestämt mig för åka dit i början av mars någon gång. Inga vänner är sugna på att åka dit så därför vänder jag mig hit för att se om någon är intresserad. Har ingen direkt tidsplan eller något sådär, det enda jag har planerat för resan är Peace & Love Havana

Är någon intresserad av att resa med mig så skicka ett pm så kan vi prata mer och byta mailadress och sådär
Svara med citat

Gammal 2012-01-18, 12:43

Gäst

Standard Cuba
Hej.

Åker till Havanna 6 Mars ensam,
Har bokat ett Casa Particulare de tre första dagarna, har sedan planerat att cykla mot
Pina Del Mar, kommer att vara där i drygt tre veckor.
Kontakt är alltid kul.
Skriv lite mer om hur du planerar så kan vi kanske mötas upp
Daniel
Svara med citat

Gammal 2012-02-26, 22:17

PAULO

Nykomling
PAULO är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard Kuba
Hej!

Synd att du ska åka nu, jag har varit i kuba 8 gånger, hade gärna åkt med dig men ska åka i augusti. Här är min mail bmww30@hotmail.com eller mitt nr 0731-500006, jag heter Paluo och bor i malmö. Hör av dig

mvh Paulo
Citat:
Ursprungligen postat av Helium Visa inlägg

Jag är en tjej på 20 år som ganska länge har funderat på att åka till Kuba och nu har jag bestämt mig för åka dit i början av mars någon gång. Inga vänner är sugna på att åka dit så därför vänder jag mig hit för att se om någon är intresserad. Har ingen direkt tidsplan eller något sådär, det enda jag har planerat för resan är Peace & Love Havana

Är någon intresserad av att resa med mig så skicka ett pm så kan vi prata mer och byta mailadress och sådär
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8