ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-05-25, 13:39

Fannys

Nykomling
Fannys är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Rykte: 0

Thumbs up Kuba någon?
Tjena!
Jag funderar på att åka till Kuba, minst en månad.
Problemet är att när man är 27 (som jag är) så har många vänner annat för sig än att ta ledigt från jobb o förhållanden och bara dra iväg sådär.
Därför efterlyser jag en härlig kubaintresserad människa här o ser om det är någon som kanske sitter lite i samma sits...
Jag har inga direkta krav på när vi ska dra o så. (men helst under 2010) Bara på att det blir en lättsam och underbar resa!

Om någon känner sig träffad så hör av dig så snackar vi om det!fanny83@live.se

Väntar med spänning!

Fanny
Svara med citat

Gammal 2010-08-22, 00:24

DenVikt

Standard
Hej Fanny!

Vi är två personer som kommer att åka dit i slutet på september/början på oktober, vi är i en liknande sits som dig och beslutade oss för att göra slag i saken. Om du inte redan åkt dit så är du så välkommen att göra sällskap med oss, vi åker dit utan större planering.. bara njuta av livet och se vad detta fantastiska land har att erbjuda!
Svara med citat

Gammal 2011-01-16, 13:40

fridajmwallen

Nykomling
fridajmwallen är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Standard Karibien
Hej,

Jag bokade flyg idag till Miami och ska sedan vidare till Karibien. Jag ska besöka Kuba. När tänkte du åka?
Jag åker den 27:e september ifrån Arlanda o planerar att vara borta fram till december.
Finns på resedagboken o heter fridajmwallen.

Hälsningar Frida
Svara med citat

Gammal 2011-01-17, 11:19

Fannys

Nykomling
Fannys är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Standard intressant!
Tjena Frida!

Låter ju inte helt fel. Jag tänkte mig nog framåt hösten så det skulle isf passa rätt bra. Börjar du resan i september till Miami? Var mer har du tänkt åka och hur länge vill du vara på Cuba?
Tusen frågor nu
Ha det fint!
Svara med citat

Gammal 2011-01-17, 21:01

fridajmwallen

Nykomling
fridajmwallen är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Fannys Visa inlägg

Tjena Frida!

Låter ju inte helt fel. Jag tänkte mig nog framåt hösten så det skulle isf passa rätt bra. Börjar du resan i september till Miami? Var mer har du tänkt åka och hur länge vill du vara på Cuba?
Tusen frågor nu
Ha det fint!
Hej hej

Jag har beskrivit min rutt på ett ungefär hur jag ska åka här på reseforum. På min profil fridajmwallen. Finns även på resedagboken. Jag byter gärna ut fler idéer o tankar med dig! Adda mig gärna på msn: fri_da86@hotmail.com
eller på fb: Frida Wallén, har samma bild där som här =) ha det gott!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8