ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-21, 22:39

LRS

Standard Civiliserat klubbande för lite äldre
Hej!
Jag har tidigare besökt Istrien (Porec) och regionen som sådan var fin men pulsen var låg för att inte säga helt obefintlig. Jag undrar därför var man skall åka i Kroatien för att kunna kombinera sol med trevliga nattklubbar, gärna där det även finns turister och inte bara lokala förmågor.

Eftersom man börjat bli lite äldre så känns det inte så kul med strandpartyn där man står och hänger i badbyxor så det bör åtminstone finnas en dörr. . Så var skall man åka?
Svara med citat

Gammal 2010-01-26, 20:38

Danijel Mesic

Standard
Split och Hvar!
Svara med citat

Gammal 2010-01-30, 01:42

Gäst

Standard
Hej
Har seglat ngr år i Kroatien och självklart är det Split , Hvar även Sibenik som är mest liv nattetid...jag har även roat mig stort i Zadar så det är inga problem att hitta i nöjen i detta fantastiska land.
Svara med citat

Gammal 2010-02-07, 19:54

Solitum

Medlem
Solitum är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via Skype™ till Solitum
Standard
Hej!
Makarska stad ar mitt svar for pa fragan! Strander som lever aven under natten med oppna kaffer, disco,barer till tidigt pa morgonen...och allt de for alla alder, se:Home - TuristiÄka zajednica grada Makarske, for de "lite" yngre od de som kanner sej unga ar basta platsen Zrce Novalja, se:Novalja.info - Plaže - Biseri Novalje - The Beaches of Novalja
Lycka till!

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8