ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-07-19, 23:29

snuttefilt

Smile vad kan man göra i brac?hur mycket ska man ta med?
jag undrar vad man kan göra på ön brac? Jag ska dit med pojkvännen. Vi har hyrt lägenhet där nu i augusti. Hur är folket där? finns det något att titta på? vi kommer givetvis sola och bada. Vi kommer vara där i 10 dagar så något måste vi hitta på. Tips?

Hur mycket pengar ska man ta med sig för att klara 10 dagar?för mat och dryck och annat- hitta-på saker, utflykter. Finns det supermarket i närheten? vi har kök så kan laga frukost iallafall.

TAck i förhand
Svara med citat

Gammal 2011-08-01, 00:27

Gäst

Standard hur blev det?
Åker själv till Brac och Bol om några dagar. Några tips?
Svara med citat

Gammal 2011-08-07, 18:38

Gäst

Standard
Hej. Jag var på Brack förra sommaren. I byn Bol

Det ända jag ångrar att jag inte gjorde förutom allt härligt där som sol, mat, marknader, musik mm var att hyra bil/scooter/fyrhjuling och gjort en upptäcktsfärd. Så det är att rekommendera, det är mycket spännande runt knutarna där i det fina landet.

//Viktor
Svara med citat

Gammal 2011-08-07, 22:52

desires

Globetrotter
desires är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 3

Standard Vad göra på ön Brac?
Ön Brac är ett paradis för vindsurfare och dykare, här kan man också ägna sig åt cykling och bergsklättring om man vill ha en mer aktiv semester.

Vi bor alltid i fina privata lägenheter i Kroatien, det framgår inte av frågan var på ön Brac ni ska bo, antar då att det är i Bol ni ska vara, där den välkända och vackra stranden Zlatni Rat ligger. Ett bra lägenhetshotell ska detta vara: Villa Sani lägenheter - Bol, Brac, Kroatien Här får alla gäster även möjlighet att prova på dykning "discovery scuba diving" tillgängligt en gång per vecka – i bassäng eller i havet. Har inte själv bott där, men förstått av andra att det ska vara bra.

Svårt att bedöma hur mycket pengar som behövs, det är billigare att leva i Kroatien än Sverige, både mat o dryck, även billigare att gå ut på restaurang mm. På ön Brac skiljer det tom mellan orterna Supetar (där väldigt billigt tyckte vi!) och Bol (där ngt dyrare men inte som i byn Hvar på ön Hvar).

På min reseblogg hittar du foton och mer tips om ön Brac (orterna Supetar och Bol)desires
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8