ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-06-23, 16:07

Gäst

Question Sun Resort i Herceg Novi (Montenegro)
Hej! jag vet att detta är fel forum del men då denna "lever mer" än "Övriga europa" så tänkte jag höra om någon känner till hotellet "Sun Resort" som ligger i Herceg novi i montenegro eller staden rent allmänt.
Vi ska dit i slutet av juli.
/MVH
Patrik
Svara med citat

Gammal 2009-08-13, 21:14

Gäst

Standard Hur var det?
Hej Patrik!

Hur var Sun Resort och Herceg Novi? Vi ska dit nu i augusti!
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 11:56

Gäst

Standard
Ursäkta det jätte sena svaret! hoppas ni hade det bra iaf! ang Herceg Novi och hotellet så var det helt ok, var tyvärr ingen strand utan det var en "pir" som man bada i havet ifrån dock så låg vi vid poolen hela tiden och det var perfekt.
Fanns vakter på hotellet och personalen va helt ok!

Dock en grej som ni kan akta er lite för eller om vi bara hade otur
Vi ville till dubrovnik en dag och skulle åka med bussen dock så blev den fullbokad rätt snabbt (så boka några dagar innan) men vi bestämde oss för att ta en taxi dit då det skulle kosta ca 450kr vilket vi tyckte va ok. Dock när vi skulle hem från dubrovnik så fick vi priser av taxi chaffisarna som var runt 800kr, så vad skulle vi göra vi lyckades pruta ner priset till 750kr så vi tog den och åkte. Dock vid gränsen börja han bråka om att han skulle få stå i kö i flera timmar och sa åt oss att lifta med någon som skulle över gränsen. Försökte säga emot men han protestera och gick ut och börja fråga massa folk om vi kunde åka med.
Han hittade en minibuss som skulle till budva och där skulle vi få åka med, problemet var bara att vi fick lov att gå igenom gränskontrollen och sedan blev den minibussen intagen för kontroll vilket slutade med att vi fick vänta i över 1h på att dem kom igenom. Dock var dem snälla och tog oss med till ingen kostnad alls. Såhär i efterhand tycker jag att det var ett kul äventyr dock inget man skulle vilja råka ut med barn.

Standarden på hotellet var helt ok och frukosten var bra.

/MVH
Patrik
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8