ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-31, 11:31

literoligt

Medlem
literoligt är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Rykte: 0

Standard All inclusive Mombasa-kusten?
Funderar på att resa till Kenya och mombasa-kusten. De flesta hotell har All inclisive. Ni som vet, är det bra mat eller ska vi satsa på att boka en resa utan måltider?
Svara med citat

Gammal 2012-01-31, 12:09

von resen

Medlem
von resen är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2007

Rykte: 5

Standard
Vet ej hur maten är på All inclusive hotellen. Men tycker att maten är "si så där" på restaurangerna i Mombasa området. Vart ska ni, Diani eller Bamburi ?
Har bara erfarenhet av det senare och visst finns ett och ett annat guldkorn ex. en italiensk som ligger efter bamburi beach, El Covo tror jag den hette men är inte säker. I övrigt tycker jag det var svårt att hitta god bra mat.
Svara med citat

Gammal 2012-01-31, 14:38

literoligt

Medlem
literoligt är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Smile
Diani beach är det som vi har kiktin oss på. Okey, kan ju vara sådär på vissa resmål. Men då är det kanske bäst att boka All inclusive. De borde ju ha helt OK mat på hotellanläggningarna tycker man ju!
Tack för svar!
Svara med citat

Gammal 2012-02-07, 13:11

Doran06

Medlem
Doran06 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Standard
När jag var där förra året så bodde vi på all inclusive vid Diani beach och det var 1:a klassmat där. Mycket att välja på, fräscht och vi blev inte det minsta sjuka. Dessutom så fanns ju inget annat ställe att äta på. Fanns visst någon restaurang vid något köpcenter längre bort men då var man ju tvungen att åka taxi.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8