ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-11, 16:20

Gäst

Standard Green Banana Guide App!
Jag bor och arbetar på Teneriffa sedan en tid tillbaks, Jag vill ge ett litet tips till er som reser hit på semester, Jag har använt Green Banana Guides rabattkort, Nu har de lanserat en gratis App som jag laddat ner till min iPhone, Ni hittar nerladdnings länken på Green Banana Guide

Jag har även gratis WiFi här på Teneriffa, Har fått det genom att jag laddat ner Green Banana Guide App.

Hälsningar fr Los Cristianos.
Svara med citat

Gammal 2011-08-11, 16:42

Tomss

Standard Tack!
Tack för ditt tips. Jag reser till Teneriffa i November, jag har hört talas om Green Banana Guide tidigare, Jag har sett deras flyers vid många restauranger när jag var på Gran Canaria i januari.

På deras hemsida stod det att appen kostade pengar! Jag laddade ner appen till min Android, den var faktiskt gratis.

/Tom
Svara med citat

Gammal 2011-09-13, 10:45

Gäst

Thumbs up Green Banana Guide Teneriffa & Gran Canaria
Jag måste tacka för tipset om Green Banana Guide appen på Teneriffa, Jag Kom hem för en vecka sedan och jag är nöjd med min resa. reser till Gran Canaria i november. Älskar Kanarieöarna.
Svara med citat

Gammal 2011-11-08, 15:58

Gäst

Smile Hur funkar den?
Hej!

Hur funkar det med den här Green banana app? Räcker det med att man laddar ner appen i telefonen? Behöver man inte beställa kortet att visa upp på restauranger etc?

Eller hur gör/gjorde ni som använt er av green banana guide? Och hur får man tillgång till det fria wifi?

Åker till Teneriffa i Januari och detta lät ju toppen!

Mvh Anki
Svara med citat

Gammal 2011-12-04, 19:51

Tompa123

Standard Hej Anki!
Om du reser i januari bör du ladda ner Green Banana Guide´s nya applikation som lanseras i slutet på December!

Håll uppsikt på appmarket eller på deras hemsida Green Banana Guide Jag vet att deras nya app kommer bli något alldeles extra.

I appen har du rabattkortet och du får info om hur du får tillgång till gratis internet framgår i den nya appen. Du behöver inte tänka på några broschyrer och plastkort.

Hoppas att du får en trevlig resa i januari.

MVH/Tompa
Svara med citat

Gammal 2012-02-15, 12:01

Jossansthlm

Thumbs up Green Banana Guide Daily Deals App!
Såg att Green Banana Guide har lanserat en ny Daily Deals applikation, Jag använde deras gamla applikationen på vår Teneriffa resa. Den gamla var gratis och den nya kostar 38kr, Jag tycker att det är värt dom pengarna med tanke på att man kan spara igen en hel del av semesterkassan.

Jossan m familj
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8