ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-09-21, 18:21

Hexus

Nykomling
Hexus är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Rykte: 0

Standard Fuerteventura & glutenintolerans mm
Hej, jag och min familj (2 vux och 2 barn, 10 & 7 år) ska åka till Fuerteventura den 25e okt o stannar i 2 veckor. Vi ska åka med Solresor och bo på Barcélo Jandia Playa. Någon som kan berätta om maten där? Var det mycket att välja på buffeerna, hur funkar det med glutenintolerans? Min man tål inte gluten och det är därför jag undrar?
Finns det trådlöst internet på hotellet? Kostnad? Hur är gymet?
Hur är vädret i Fue i okt-nov? Kallt i havet? Mycket frågor men tar tacksam emot all info det går att få.

/Hexus
Svara med citat

Gammal 2010-09-21, 22:49

desires

Globetrotter
desires är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 3

Standard Fuerteventura
Vet ej hur det är på just det hotellet dessvärre. Men vill säga att just Jandia området var det bästa på denna ö, vi hyrde bil och åkte runt och detta var defintivt det trevligaste och bästa stället att vara på, jättefina sandstränder, trevlig liten by samt närheten till den lilla söta genuina fiskebyn Morro Jable (dit man gick på kvällarna på en fin strandväg utmed havet). Temperaturen i oktober-november bör vara 20-25 grader i luften och ca 20 i vattnet. Mer foton här:desires
Svara med citat

Gammal 2010-09-21, 23:00

Hexus

Nykomling
Hexus är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Rykte: 0

Standard Härligt o höra!
Skönt att vi inte valt hel fel ställe att åka på iaf... Ser verkligen fram emot resan och för mig räcker det att det är över 20 grader i vattnet och fina stränder och sol o lite värme.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8