ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-19, 21:56

Mia87

Nykomling
Mia87 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Rykte: 0

Standard Bo och jobba på Gran Canaria?
Jag har bestämmt mig för att jag ska åka utomlands och jobba i höst/vinter. Nu undrar jag om det är någon som kan hjälpa mig med tips? är det någon här som jobbat på GC? hur gör man? är det lätt att få jobb på plats? vart ska man bo?
Svara med citat

Gammal 2010-08-25, 00:18

Alexxx

Nykomling
Alexxx är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Standard
Vi är tre killar som ska ner nu fram till mars 2011 och vad vi har hört ska det vara enkelt att få jobb om man behärskar svenska och engelska eftersom det är svensksäsong, bara gå till alla ställen du kan tänka dig och fråga ifall dom har jobb åt dig.

Tyvärr har vi också fått höra att det är mycket svartjobb pga sociala avgifter, var på gran canaria ska du bo? varierar ju lite vart man bor också.
Svara med citat

Gammal 2010-09-22, 02:21

jonnaandersson

Nykomling
jonnaandersson är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Standard jag med!
hej, är också sugen på att åka till GC i höst, har dock ingen koppling alls till ön kontaktmässigt. gärna hjälp och tips! mia87 åker du själv, kanske vi kunnat snacka lite om att dela boende?
Svara med citat

Gammal 2010-10-03, 14:37

Gäst

Standard ska åka till lanzarote
hej jag är en kille från chile ska åka till lanzarote till arrecife har aldrig varit i lanzarote men där emot har jag bott i las palmas och fuerteventura tycker lanzarote har bra stränder och hotell man kan arbeta på så om nån har lust att åka kanske vi kan åka tillsamans och hyra något och leta efter jobb där
och äventyr tänkte åka nångong i slutet av januari där är det varmt året om så inga problem
Svara med citat

Gammal 2010-10-03, 14:41

Gäst

Standard jag åker till lanzarote i slutet av januari
mail luques2007@hotmail.com hör av dej
Svara med citat

Gammal 2010-10-07, 08:42

Taggad!!!

Standard Tja
Tja. ja åker ner till GC nu om en vecka. min pappa har åkt ner som har en del kontakter, men hakar gärna på något delat boende. min hotmail: vf_mhs_99@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-12-20, 23:56

Ann-Sofie

Standard Tja!
Hejsan!
jag är jätte taggad på att åka till kanarieöarna och jobba..
spelar ingen roll om det är Gc,fuerteventura eller Lanzarote..
vad som helst..
Jag är en erfaren servitris så hojta till om ni vet något

/ Ann-Sofie

maila ; Ann-Sofie.n@live.se
Svara med citat

Gammal 2010-12-25, 04:23

tim07

Nykomling
tim07 är inte uppkopplad
tim07s avatar

Reg.datum: jun 2008

Standard
Skriv gärna i denna tråden igen om det är någon som har fått när det gäller jobb på Gran Canaria? Jag uppdaterar aktivt min lista av tips på hur man får jobb på Gran Canaria

/Pierre
Svara med citat

Gammal 2011-08-27, 15:06

johanssonrob

Smile Jag vill åka med och jobba,.
Hör gärna av er med tips och råd vart man kan jobba i värmen.. Eller om någon vill dela boende någonstans..
Svara med citat

Gammal 2011-10-13, 12:34

Gäst

Standard Jobb PÁ Fuerteventura
Vill du jobba under vintern 2011/2012 pá Fuerteventura eller Lanzarote (Canarieöarna), som aktivitets värd i mini clubben pá ett hotell? För mer information kontakta SUNNY ANIMATION, ::: Sunny Animation ::: eller pá mailet, latifmhadbi@hotmail.com.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8