|
Jobb på Gran Canaria i Augusti?!
|

2008-06-02, 12:23
|
Reg.datum: feb 2008
Rykte: 0
|
Jobb på Gran Canaria i Augusti?!
Ska antagligen åka till GC i augusti o jobba där. har lite frågor om hur det går till.. vad kostar normalt en lägenhet? är det lätt att få tag på? hur många månaders dispositionsavgift vill dom ha?
hur mkt pengar borde man ha med för att klara sig till fösta lönen?
åker själv, men skulle vara kul o ha med nån nordbo så om det är nån som har lust o hänga på så är det ju bara o hojta
|
|
|

2008-06-02, 20:17
|
Reg.datum: apr 2008
|
tjena
tjenare.. jag e väldigt sugen på att med sticka utomlands o jobba..
o som du sa hade varit roligt att åka med ngn annan med
adda lr skicka mejl till
godismonstret_87@hotmail.com
kram Annsofi
|
|
|

2008-06-25, 10:45
|
|
|
Hej!
Jag är en tjej på 18 år som har fått jobb på PDI börjar i mitten av augusti.
En hyra på en liten lägenhet ligger på 400 - 600 euro så det är rätt dyrt med tanke på att man inte tjänar så mycket där nere. Jag håller på och kollar boende men vill/behöver ha en som delar lägenhet med mig.
Om du är intresserad kan du höra av dig till min mail
Utloggad__@hotmail.com
|
|
|

2008-08-02, 16:46
|
|
|
hej!!
Hoppas du hinner läsa det här. Jag åker ner i september för att bo och leta jobb!! Vill ha nån att bo med?  Har du nåt mail eller telenr så man kan kontakta dig?"
|
|
|

2008-08-10, 14:42
|
Reg.datum: okt 2006
|
Hejsan !
Fick i fredags jobb på Gran Canaria och min tjänst kommer börja den 1a okt .. nån mer som ska jobba på Anfi ?
Annars hade de vart kul o träffa några andra svenskar som är där nere o jobbar ! =)
|

2008-08-26, 08:28
|
Reg.datum: aug 2008
|
Hej Feliice!
Har du åkt till Gran Canaria? Jag funderar på att åka dit nu men vill gärna höra mer av andra som är intresserade och eventuellt har varit där nere och provat jobbet.
|
|
|

2009-02-18, 20:25
|
|
|
Ludviq
Tjaa, har jobbat i gran canaria for anfi i en manad, inte de lattaste som finns men vad som ar bra med de att du far gratis lagenhet i en manad, nackdelen ar att de bara ar promotion pengar,, Sa de blir svart att tjana pengar men all stress och press du kommer ha pa dig, fran dig sjalv, dem som jobbar med dig kommer forsta om du inte far ivag nagra under dem 2 forsta veckorna,, men pressen pa dig sjalv maste du coola ner,, se de som en semester samt som du jobbar sa kommer jobbet ga riktigt bra for dig/er....
Ni kommer absolut inte angra er om ni sticker dit,, det ar LIVS upplevelse som bara sker i gran canaria..
Ta chansen, inget att forlora...
Om du har ont om pengar och kanner att du vill tjana pengar sa finns de gott med andra jobb du kan ha at sidan samt som du har lagenhet gratis,
Inkastare pa clubbar som De alltid finns jobb pa
40-50 euro for 4 -5 timmar . de ar natt jobb sa klart...
DE FINNNSSSSSS SAAA MYCKET NI KAN GORA DAR, SA MANGA MOJLIGHETER SOM AR FRAMFOR DIG!!!!!!!!!!!
|
|
|

2009-04-28, 14:37
|
|
|
Jobb På GC
JAg har tänkt att flytta till Gc Arguineuin i sep. oct. jag letar jobb och så men tycker att det är svårt. Jag kan en del spanska, svenska och engelska. Det borde inte vara så svårt som det är. Hur du några fler tips på hur man kan hitta något jobb? Har inte tänkt mig att vara inkastare eller jobba på någon bar. Utan som en riktigt canarior.
MVH Sandra
salla_op@hotmail.com
|
|
|

2011-05-02, 12:22
|
|
|
jobba
Jag ska flytta till las palmas i Juni iår, finns det några jobb där för mej?
jag blir jätte glad om ni kan kontakta mej så fort som möjligt så jag hinner få detta iårning till juni!
mail: woobie.08@gmail.com var snäll skriv jobb på gran canaria som ämne
|
|
|

2011-05-31, 11:59
|
Reg.datum: maj 2011
|
hejsan! Jag funderar på att dra dit i aug/sept, kan inte du berätta hur det gått för dig och lite upplevelser?? Både vad du fixat före och nu under tiden du är där?
|
|
|

2012-01-13, 23:36
|
|
|
|

2012-02-22, 12:05
|
Reg.datum: feb 2012
|
Jobb!
Någon som fått jobb på GC? Berätta! Är så himla sugen på att dra ner och jobba där i några månader. Skulle vara kul att ha nån att åka med, så hojta till!
|
|
|

2012-03-05, 21:45
|
Reg.datum: mar 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av mickimurr
Någon som fått jobb på GC? Berätta! Är så himla sugen på att dra ner och jobba där i några månader. Skulle vara kul att ha nån att åka med, så hojta till!
|
Hej Mickimurr! Jag har inte fått något jobb med skulle jättegärna vilja åka dit i sommar och vara där ett tag (ev. ett sabbatsår där) och jobba. Skulle ju vara kul att ha någon att åka med såklart! ;D hut har du tänkt att lösa jobb och boende?
|
|
|

2012-03-06, 15:32
|
Reg.datum: feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av sångosol
Hej Mickimurr! Jag har inte fått något jobb med skulle jättegärna vilja åka dit i sommar och vara där ett tag (ev. ett sabbatsår där) och jobba. Skulle ju vara kul att ha någon att åka med såklart! ;D hut har du tänkt att lösa jobb och boende? 
|
Hej! Vad kul! Ja, det är ju alltid roligast att ha nån att åka med.  Jag vet inte riktigt. Pratade med en som jobbade där nu i vintras och han sa att det nästan bara var att dra ner och fixa boende och söka på plats. Frågan är om man ska åka ner dit en vecka för att söka jobb och kolla runt med andra svenskar som jobbar där.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|