ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-21, 16:04

timi3

Nykomling
timi3 är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Rykte: 0

Standard
Jag har en kompis som bor där varje år, dem är en familj på 6 pers, 4 barn (15, 5, 4 och 12) dem har inget problem där
Svara med citat

Gammal 2011-01-30, 22:00

Gäst

Standard
Märkligt egentligen hur elaka människor är.

Bara för att man inte delar en uppfattning så behöver man väl inte vara elak för det.
Om vi hade tänkt lite på hur vi uppför oss mot varandra så ahade världen säkert varit mycket trevligare att leva i.
Svara med citat

Gammal 2011-08-01, 15:05

Gäst

Standard Skyll inte på Ving
Men herregud. Om man åker med barn måste man väl ta reda på lite mer om hotellet. Om det dessutom är ett hotell med all inclusive så är det ofta kvällsunderhållning? Jag som vuxen störde mig lika mycket på Lollo&Bernie-sången varje eftermiddag!!

Citat:
Ursprungligen postat av Ankalexanda Visa inlägg

Barnens nattsömn offras för den lokala personalens dricks på Sunving Resort

Dröm om vår förvåning när det visar sig att ”barnfamiljernas paradis” Sunwing Resort i Arguineguin varje kväll spelar DUNDERHÖG levande musik på en utomhusscen med högtalarna rätt upp mot hälften av lägenheterna!

Kväll efter kväll har mina barn somnat ihopkrupna i fosterställning på badrumsgolvet (som var den tystaste platsen i lägenheten), med öronproppar och kuddar över huvudet. Inte direkt vad man väntar sig från en anläggning som säger sig fokusera på barnfamiljen!

Två nattsuddare i baren betalar oändligt flera krognotor och ger mycket mera dricks till personalen på plats än tvåhundra sovande barnfamiljer. Fina prioriteringar för en familjeanläggninng!

Det finns även tysta lägenheter. Nr -34-41 är skyddade från både musiken och trafiken, medan -09-28 är mer eller mindre skyddade från musiken men något trafikstörda. Döden är -01-08 (de flesta av Royal Family- lägenheterna!) som har utomhusscenen på en sida och huvudvägen på den andra (ca fem meter från hotellet utan skyddande yttervägg).

Fd flitig Ving.resenär
Svara med citat

Gammal 2011-08-05, 23:22

Gäst

Standard Sämsta hotellet hittills...
Gammalt och slitet, undvik detta hotell och framförallt all inclusive, riktigt dålig mat med endast en enkel buffé som ingår, ska inte ens kommentera det usla alternativen till barnen eller den torftiga drycken...

Hotell standard max 2:a

Positivt är stor pool som är bra anpassad för barn bortsett från skicket, ser dock ut som nån har kastat dit mosaiken i den, snett med lagningar omlott och saknas kakel på hur många ställen som helst, lösa handtag etc... får ha uppsikt över barnen så dom inte skadar sig.. 1 km till fin vit strand, definitivt värt promenaden...

Skulle aldrig åka tillbaka dit igen.. grymt besviken på hur ving framställde hotellet och servicen i katalogen..
Svara med citat

Gammal 2011-08-24, 23:33

Gäst

Thumbs down Synd om barn
Tyvärr så är det ju konstaterat att fler och fler blir hörselskadade i yngre år. Det är en sjuk tendens att man tycks lura sig med att ju högre ljud desto bättre!
Håller med den som sa att det är fruktansvärt att se hur föräldrar låter små barn utsättas för höga ljud utan hörselskydd.
Kan också hålla med om att hotell som marknadsförs som barnvänliga borde begripa att ha en vänligare ljudnivå. De hörselskadade som inte kan höra borde istället ha ljudförstärkare med sig.
Har alltid med oss hörselskydd.
De som sarkastiskt raljerar över mamman som bryr sig om sina barn är förmodligen själva hörselskadade.
Svara med citat

Gammal 2011-09-22, 17:53

Gäst

Thumbs up Nöjda gäster
Hej aldrig har jag hört sämre recesioner för ett alldeles perfekt hotell.
välutrustat rent och en otroligt artig och underbar personal som man lätt kunde kommunicera med, Vi var två vuxna som tillbringade en vecka på detta paradis på jorden. vi åker ofta till hotell där det finns möjlighet till att själv laga mat så detta skulle kunna vara ett alternativ till er som inte gillar all-exclusive.
på detta hotell saknas inget i rummet till och med mikro fanns otroligt bra .
Poolen var härlig tack vare saltvatten och baden blev många och ofta då det var över 30 grader varmt.Solbrännan blev jättefin och promenader i omgivningen var mycket upp-piggande dessutom fanns flertalet bra och billiga matställen i hotellets närvaro dessutom gott om bra mataffärer. Hit åker vi gärna flera gånger.Visst var ljudet högt men stäng balkongdörren så blir volymen lagom. Tack för superbra underhållning. nöjda gäster.
Svara med citat

Gammal 2011-09-23, 15:33

floridasidan

Världsvan
floridasidan är inte uppkopplad
floridasidans avatar

Reg.datum: jan 2007

Standard
Brukar läsa recensioner på Tripadvisor.
Hotellet verkar inte alls vara perfekt utan mer medelmåttigt, en hel del missnöjda gäster. Hotellet får sämst betyg av alla i Arguineguin.

Gammal 2011-09-27, 20:15

Gäst

Smile ännu nöjd
Citat:
Ursprungligen postat av floridasidan Visa inlägg

Brukar läsa recensioner på Tripadvisor.
Hotellet verkar inte alls vara perfekt utan mer medelmåttigt, en hel del missnöjda gäster. Hotellet får sämst betyg av alla i Arguineguin.
ibland skall man inte lyssna på vad andra tycker utan istället besöka stället själv och få sin egen uppfattning jag/vi är nöjda ännu
Svara med citat

Gammal 2011-09-27, 20:20

floridasidan

Världsvan
floridasidan är inte uppkopplad
floridasidans avatar

Reg.datum: jan 2007

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

ibland skall man inte lyssna på vad andra tycker utan istället besöka stället själv och få sin egen uppfattning jag/vi är nöjda ännu
Eller så lyssnar man på andras råd och undviker att bli besviken och kanske istället får en bra semaster. Finns olika sätt att lära sig. En klok person drar lärdom av andras misstag istället för att göra dem själv ;-)

Gammal 2011-10-21, 23:27

Gäst

Standard
Bodde på sunwing aguineguin under min uppväxt varje sportlov 13 år i rad, från jag var 3 till jag var 15. Aldrig ett problem. Ett helt fantastiskt ställe för barn.
Svara med citat

Gammal 2011-11-05, 16:28

Gäst

Wink Trevligt hotel
Inte någon varning alls till familjehotellet som erbjuder trevligheter för både stora och små. Partydjuren har lyst med sin frånvaro under vår 2-veckorsvistelse och stämningen har varit trevlig. Kanske kan ishotellet vara nästa lösning för er? Ingen underhållning och isolerande snö och istäcke...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8