Hej!
Har länge tänkt på att göra en lite längre resa för att se/uppleva större delar av världen innan man fastnar för mycket hemma i Sverige.
Har börjat fundera och tänkte nu göra lite mer konkreta planer av det hela

Nedan kommer jag lista upp punkter med saker och frågor där ert jobb blir att kommentera, ge förslag, svara på mina frågor. Allt efter bästa förmåga och kanske egna erfarenheter. Tack på förhand!
1. Resvägen är tänkt som följer: (sverige->)Thailand -> Singapore(eller öarna därikring) -> Japan -> Australien -> Nya Zeeland -> Brasilien -> Los Angeles -> New York.
2. Positiva och negativa saker med resvägarna? Vad MÅSTE man se/besöka på respektive plats? Vad ska man skippa?
3. Vad tror ni kommer gå åt i pengar? Räknat ca 100 000, kommer försöka leva hyffsat snålt, inget onödigt. Kommer också försöka hitta dagars jobba på diverse platser som man kanske stannar på mer än några dagar.
Bara ös in med tips/råd o.s.v. Kan tänka mig att allt jag skriver här ger mycket funderingar hos er och det är de sakerna jag vill att ni skriver, samt att ni kanske av egna erfarenheter rekommenderar saker, kanske också rekommenderar andra platser i närheterna?
Med vänliga hälsningar
Freddy