ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-27, 17:40

Spizzy

Nykomling
Spizzy är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 0

Standard Borta 5-8Månader
Jag är en Trevlig kille på 20 vårar som är utbildad som Servitör som vill upptäcka världen nu när man är fri som en fågel.

Det jag planerar är att ta sig med billigaste flygen" eller båt och buss" mellan dessa länder Malaysia/KL sedan Bali följd till Thailand och Vietnamn och Något mer land kan komma att dyka upp. Jag planerar vara borta 5 eller 8 månader. Har dock ingen vänner som vill göra detta som mig och ger mig ett försök och se om någon ska göra likadant som mig.

Adda mig på msn spizzy@hlo.nu
Maila mig annars på Spizzy@live.se
Svara med citat

Gammal 2010-06-19, 18:56

Smilan

Standard Resa
Hejsan ADet skulle vara häftigt att våga ge sig ut på en sån resa.... Kan du berätta lite mer om du är intresserad av att göra när du är ute och reser?!!! har du facebook så kan du skriva till mig där Arta Ismajli
Svara med citat

Gammal 2010-06-22, 13:01

Spizzy

Nykomling

Standard
Hej roligt:P dock fanns det flera med det namnet såå ganska svårt veta vilken man ska adda^^
Svara med citat

Gammal 2010-06-23, 10:03

Smilan

Standard
Hellu Trodde inte att det var så många som hette så men dte var det tydligen:P kanske lättare om jag addar dig:P
Svara med citat

Gammal 2010-06-23, 11:45

Spizzy

Nykomling

Standard
William horvath röd tröja på bilden klassisk spegelbild :P
Svara med citat

Gammal 2010-07-02, 01:38

NSK

Standard
Tjenare!

Vi är två grabbar siom ska backpacka i sydostasien. Vi åker ner till Shanghai, Kina den 15 augusti och stannar där några dagar för att senare ta oss vidare mot Taiwan, Filippinerna, Indonesien(Bali), Singapore, Malaysia, Vietnam, Kambodja osv...

Vi kommer att ta dagen som den kommer vilket innebär att resplanen inte är bestämd men på ett ungefär iaf!

15 augusti sker avresa som sagt och vi planerar att vara borta på obestämd tid, med andra ord så länge pengarna räcker men jag skulle tippa på 3-6 månader om inte längre.

Bara att höra av sig om du/ni är sugna så kan vi catcha upp nånstans i sydostasien
Svara med citat

Gammal 2010-07-14, 00:51

Spizzy

Nykomling

Standard Hejsan
Tjo NSK, har du msn eller facebook där vi skulle kunna snacka mera via? vore kalas
Senast redigerad av Spizzy den 2010-07-14 klockan 00:54.
Svara med citat

Gammal 2010-07-22, 19:02

Gäst

Standard ska resa...
Tjo!
Ich bin ein 21-årig tjej som ska ta mig ut och resa och gärna möter upp andra travellers nånstans i världen... Jag ska resa Europa runt under hösten och resten av världen under våren... Hösten blir ett enda virrvarr för jag ska hälsa på vänner i varje land och sova hemma hos dem, men våren är lite mer planerad!

Sverige-Indien-Bangladesh-Indonesien-Filippinerna-Malaysia-Australien-USA-Bahamas-Panama-Sverige ser rutten ut.

Är ni kvar i Asien så hör gärna av er. Finns som alla andra på Facebook, gottisbarn@hotmail.com.

Ses kanske?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8