ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-15, 19:27

Neverendingdream

Nykomling
Neverendingdream är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Rykte: 0

Smile Tips om USA/Karibien
Jag o min sambo har varit runt lite varstans här på jorden men aldrig till landet eller öarna rakt över pölen.
Det har av någon anledning aldrig lockat mig, men nu har jag gett efter för min sambo.
Kände att sånna strapatser jag dragit runt henne på så är hon mer än värd det mitt hjärta!
Nu till problemet, jag känner mig ganska vilsen till den amerikanska destinationen.
Mycket givetvis p.g.a mitt tidigare ointresse.
Så nu tänkte jag testa vilken hjälp ett reseforum kan ge en.
Hittade idag oxå en blogg från ett par som tydligen ska blogga live från sin resa i Florida & två kryssningar i Karibien.
http://www.bringblingtoeverything.com
Väldigt fina bilder från deras tidigare resor o många tips oxå, då dom verkar prova typ allt.

Tusen tack på förhand
Johan & Angelica
Svara med citat

Gammal 2011-12-15, 20:16

Travelfuel.net

Smile Fler tips
Gällande Karibien tycker jag att du ska satsa högt direkt och ta dig till den i vårt tycke vackraste av de karibiska öarna: St John förutom att ha Karibiens vackraste stränder så stannar inga kryssningsfartyg här = lugnt och avslappnat. För att komma hit flyger ni till St Thomas och därefter en kort färja till St John- simple Paradise!

Vill du ha fler bloggar att läsa kollar du in vår som har en hel del USA-tips (läs om Florida, Orlando, nöjesparker, friterad snickers, bästa sättet att boka biljetter till evengemang, restaurangtips mm) och fler kommer det att bli inom kort. Kolla in Travelfuel.net | Följ med ut i världen!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8