|

2009-06-13, 03:59
|
|
|
Travelstar
Travelstar, visst är dom billiga. Men räkna inte med någon vidare support.
Jag såg vid bekräftelse att jag hade råkat välja flyget några timmar tidigare innan det jag skulle ha tagit. Försökte få kontakt direkt efter bekräftelse innan dom hade dragit pengarna ifrån kontot. Tyvärr har dom bara Email så man får ju inte svar direkt.
Det är verkligen uselt, för att få snabbare kontakt va man tvungen att ta deras supportpaket.
Jag rek. INTE travelstar, har haft supersavertravel innan och ångrar att jag inte valde dom igen.
Nu ville travelstar istället ha 250kr per person för förundersökning av ändring av tid för flyg (endast flyget till frankfurt, som sedan ska vidare till Tokyo). Då va man heller inte säker på att det gick, och om det inte går så får man INTE några pengar tillbaks.
Hur sjukt låter inte det?
Så jag får försöka trixa lite med jobbet för att åka med det tidigare flyget, det är trots allt en av anledningen att jag ska till Tokyo också, genom jobbet. Men det är fan illa att man inte kan ändra innan dom ens har dragit pengarna. Att man inte kan RINGA är fan det värsta. Men som man säger, man får vad man betalar för och det är VERKLIGEN fallet med TRAVELSTAR. TUMMEN NER för dom!
|
|