ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-04-12, 15:11

auringel

Nykomling
auringel är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till auringel
Standard Är du i japan 15-19 juni och vill se Mt Aso?
Hallå...
Jag kommer åka till Japan i juni för att möta en kompis som är där för att gå i skola. Men då hon är fast i Tokyo så söker jag någon man kan möta upp och resa runt lite utanför tokyo med. Jag har planer på att se Mt Aso och det vita slottet i Himeji under de 4 dagar (kanske fler dagar tidigare i månaden) som jag kommer ha möjlighet att resa själv så om det finns någon mer där ute som har samma planer som jag så skulle det vara kul att ha någon att slå följe med.
Jag har ett stort intresse för att kunna ta mig omkring så obehindrat som möjligt så för tillfället självstuderar jag japanska och japan i största allmänhet.
Så nu letar jag någon där ute, van eller ovan resenär, tjej eller kille, gammal eller ung, som planerar att åka till Japan under juni och vill se natur och kultur istället för shoppingcentrum.

Cecilia
Svara med citat

Gammal 2008-05-17, 12:49

gäst

Standard äventyr?
Tjo, råkade surfa förbi denna sida och gick genast in på japan...
Det är så att jag drar till japan, landar i osaka den 13 juni och är där till 26. Jag ska möta upp min bror som studerar i japan och några andra bekanta till han. tror de har planerat att sticka till tokyo så dit ska väl jag med. Däremot vet jag inte om vi ska äventyra i den benämningen du skrev. Så jag är grymt sugen att bestiga berg! om jag får tid över...
du kan ju höra av dig och berätta mer vad du har för planer?
min mail. patrik.marzuki@bredband.net

Jag har ännu inte lagt upp min resa på resedagboken men den dyker väl upp närsom.

ha det

Patrik
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8