ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-10-24, 17:28

Gambino

Nykomling
Gambino är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Rykte: 0

Standard Språkresa.rom.2012
Hallå!
Undrar om de är någon som har åkt till DILIT med språkpunkten eller nån som ska till rom i april 2012?
ska va där i 6 månader o plugga så ,kanske nån som berätta lite om skolan ?
Svara med citat

Gammal 2011-12-07, 11:18

mariagustav

Nykomling
mariagustav är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Standard Dilit
Hej!

Jag har själv aldrig studerat på Dilit men jag har kompisar som har gjort det. Skolan ligger centralt, några minuter från centralstationen så det är lätt att ta sig dit.
vet att de ordnar en hel del utflykter, temakvällar där man kan umgås med andra från skolan och jag har bara hört positiva saker om skolan. Det enda negativa jag kan komma bo är att det fanns en hel del svenskar på skolan så risken är att man inte pratar så mycket italienska.
Svara med citat

Gammal 2011-12-11, 22:38

Gambino

Nykomling
Gambino är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Oke tack för svaret ! Fan va nice de låter ser fram imot min resa dit vet du om de är lätt att fixa helg jobb ? jag jobbar som kock ,måste va lätt och fixa kanske ??
Svara med citat

Gammal 2012-03-11, 11:19

malinjoonsson

Medlem
malinjoonsson är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2012

Standard
Hur har det gått för dig? Är jättesugen på att åka till Italien för att lära mig italienska i sommar!
Svara med citat

Gammal 2012-04-24, 16:19

zucram

Standard Italien är så sjukt kul!
Jag kan bara inte sluta åka dit. Helst skulle jag vilja åka till alla ställen, bara göra en galen lång resa genom Italien och lära sig språket under tiden. Om nån av er känner någon producent på TV som vill göra ett sjukt bra program om Italien som kan jag ställa upp på att åka runt och testa alla språkskolor i den här listan.
Italien - Språkpunkten
Någon som hänger på?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8