ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-07, 11:15

JennieMagnusson

Medlem
JennieMagnusson är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Rykte: 4

Standard Bibione eller områden i närheten?
Bibione verkar vara bra för en semester med barnen (3½ och 5 år). Finns det förslag på boenden? Vi vill gärna ha ganska nära till strand och inte hutlösa priser ;-)
Vi åker i slutet av juli
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 12:42

ragoon86

Medlem
ragoon86 är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
Hur ska ni ta er dit, Bil eller Flyg? Är det lägenhet som gäller eller?
Vi har både bott i lägenhet och på camping i Bibione och som rent avslappningsställe är det perfekt men inget för mig det är ganska dyrt och alldelles för "turistifierat". Barnvänligt är det dock och väldigt rent och snyggt.

Jag kan kolla upp namnet på dom ställena vi bodde på om du vill
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 16:36

JennieMagnusson

Medlem
JennieMagnusson är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Rykte: 4

Standard
Vi bilar isf och bor helst på nån camping med stuga eller i lägenhet, för att hålla kostnaderna nere.

Namnförslag vore toppen! :-)
Svara med citat

Gammal 2009-12-25, 12:11

ragoon86

Medlem
ragoon86 är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Standard
Den här campingen http://www.vti.it/index.aspx låg vi på 2008. En jättefin camping med egen strand, jättefin pool, alttid rent och snyggt och nära stan fast ändå inte mitt i city och vi hade husvagn med oss men dom hade ganska många Bungalows har jag för mig. Rekommenderas starkt
Svara med citat

Gammal 2010-02-26, 22:41

kajsakomet

Medlem
kajsakomet är inte uppkopplad
kajsakomets avatar

Reg.datum: apr 2007

Standard
Istället för Bibione så kan man åka till Caorle som ligger något längre ner på adriakusten. Till skillnad från Bibione så finns det en fin gammal stadskärna i Caorle. Det finns jättemånga fina boenden att välja bland. Här kommer en länk: Caorle hotell, lägenheter, hyra hus, semesterlägenheter, semesterhus, resor, lägenhet, resa, boka, resebyrÃ¥, hyrbil Och en till här : Caorle Lido Altanea hotell, lägenheter, familjsemester, semesterlägenheter, semesterhus, hotellrum, lägenhet, hotel, resor, resa, pool, billig, billigt, nära strand, boka, resebyrÃ¥, hyrbil, Adria, Adr Hoppas ni hittar något ni gillar. :-)
Senast redigerad av kajsakomet den 2010-02-26 klockan 22:55.
Svara med citat

Gammal 2010-02-26, 22:48

Gäst

Standard
Lido di Jesolo, jag säger bara, otroligt skönt ställe, mysiga hotell, sköna stränder och en gudomlig gågata med shoppingbutiker och musikcafeér.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8