Hej,
Jag har bott i Rom sedan december 2004 och har varje ar haft olika erfarenheter av November i Rom.
Jag har njutit av att ha atit lunch pa uteservering vid havet i november likval som jag har gomt mig under ett stort paraply for regninga och kalla dagar.
Det ar lite av en chansning att aka till Rom i November om man ar beroende av vadret.
Fordelen med Rom i November ar att det ar lagsassong och mycket minder turister i rorelse. Man behover tex inte sta i langa koer for att komma in pa Colosseo och Vatikanmuseèt.
Varre ar dock om det ar daligt vader for att promenera runt och se Forum Romanum som ar utomhus.
Beroende pa vad man vill ha ut av Rom kan man absolut njuta av staden aven en gra och regning dag.
En cappuccino pa ett litet cafè omgiven av italienare som diskuterar dagens handelser, ett gott glas rott vin pa en restaurang blandat med doften av vitlok och basilica, nygraddat brod och rosmarin, medan regnet utanfor oser ner...
Sjalvklart passar jag ocksa pa att skicka med en lank till mitt b&b som jag driver i centrala Rom.
OBELUS .::: B&B OBELUS .::: B&B ROME .::: CAMERE :::. ROOMS:::. BED & BREAKFAST
Vill du ha mer information eller tips kan du alltid maila mig direkt.
info@obelus.it
Billigaste flyg fran Stockholm finner du pa
Sterling - air ticket, air tickets, lowfare tickets, cheap air tickets, lowfare flights (Arlanda)
Ryanair.com - Book your cheap flight, hotels, car rental with ryanair.com (Skavsta) Aven
Billiga flygbiljetter - boka din flygresa här - SAS Sweden (Arlanda) kan ha billiga week-end resor.
Trevlig resa!
MVH Carola.