ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-06-27, 00:50

Karin & Belle

Standard Uteliv i Milano ?
Hej!
Jag och min kompis funderar på att åka till Milano nästa sommar/höst.
Vi undrar hur utelivet är där och ifall man kommer in på krogarna som 16-17 åring?
Tacksam för svar!
MVH /2 st party sugna tjejer!
Svara med citat

Gammal 2008-07-02, 12:20

Karin & Belle

Standard
Ingen som har nått svar ....?
Svara med citat

Gammal 2008-07-03, 00:51

hco

Nykomling
hco är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 0

Standard aperitivo!
Jag gillade verkligen Milano när jag var där förrförra våren (tror jag). Barscenen är schysst med en del ställen som har riktigt schysst aperitivo. Köp en drink eller beställ in en flaska vin och dela på och käka hur mycket tilltugg som helst.

Men! Tilltugget är inte alls mesigt, trist och dåligt som i Sverige utan riktig mat! Massor med god plockmat med skinka, tonfisk, bönsallader och färsk frukt. Lätt att äta sig mätt på och otroligt prisvärt. Och på bra ställen kommer det fram nya rätter hela tidiga kvällen, typ kl 18-21.

Hur det är om man är 16-17 har jag ingen aning om. Beror nog mycket på hur vuxen du ser ut. =)
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 18:48

SABAF

Nykomling
SABAF är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard gummibjörn
utelivet är helt okej för tjejer fast måste varna att italienarna är på offensiven och väldigt sliskiga när det gäller två unga tjejer som vill ha kul. Se bara till att hålla reda på era drinkar och om någon vill bjuda på en drink så var försiktigt det kanske finns ruffies i dom. Annars är det helt okej.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8