ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-05-22, 21:30

Gäst

Standard Terracina?
Jag skulle vilja veta hur det är i Terracina i mitten på juni? Är det något att rekomendera ett ungt kärlekspar? Jag har varit i Italien två gånger tidigare, i Rimini och San Remo och har inte så väldigt positiva minnen från detta då stränderna var överfulla, ofta kostade det att ens gå in och det var många försäljare som gick omkring och störde. Hur är stränderna här, är det gratis, fräscht och trevligt? Hur är prisnivån i Italien? Vi skulle gärna besöka Rom också, är det lätt på egen hand eller ska vi följa med resebyråns utflykt? Något annat som borde göras när man är i Terracina?

Tacksam för alla tips jag kan få
Svara med citat

Gammal 2008-05-28, 14:16

Gäst susanna

Smile terracina
Hej,
när jag gifte mig var vi just i Terracina på bröllopsresa!
Hyrde genom www.terracina-apartments.se och fick väldigt trevligt bemötande.Blommor,vin och frukt i lägenheten tex.
Stranden är fin,där finns både fri och betalstrand och i juni(vi var där i juni) var där inte så mycket folk.Staden är trevlig,många fina affärer och restauranger!
Jag rekommenderar Terracina!Sen är det nära till Rom (tåget) och även till Capri som är en väldigt romantiskt ö!
Lycka till från Susanna som fortfarande är lyckligt gift!
Svara med citat

Gammal 2008-07-18, 18:46

Frida30

Thumbs up Terracina
Hej!

Jag kan varmt rekommendera Terracina. Om du letar lägenhet så gå in på www.terracina.com]Terracina .com eller maila l.adolfsson@twis.it.

Soliga hälsningar
Frida
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8