Nååååja!
Om Playa El Aqua har en strand som är en meter bred, djup, kalla det vad Ni vill, så ska jag banne mig äta upp både hatten och rocken, för så är det inte.
Jag bor av och till alldeles intill stranden och har en fastighet där jag hyr ut lgh. Jag BORDE ju ha uppfattat att stranden är sååå smal, för då hade knappt tjejen och jag kunna gå i bredd.
Nä, det är absolut inget fel på Playa El Aqua, ej heller på ön eller befolkningen som är alldeles utomordentigt trevliga. Nä, det var nog snarare och bara, sättet att resa på som var felet. Ja, och möjligtvis då researrangören. Alla mina gäster, och det har blivit några på de två år jag har hyrt ut, har trivits bra. Någon enstaka har inte gillat varken det ena eller det andra, men jag har fått en känsla av de är såna som inte ens trivs med sig själva.
Så låt Er inte avskräckas av detta inlägg, utan ta en titt på min hemsida och pröva ett annat sätt sätt resa och ha semester på.
Nu pratar jag självklar som part i målet, men i min gästbok finner Ni många nöjda resenärer/gäster som Ni kan maila till och höra om hur de upplevde Isla Margarita och kanske rent av mina lgh - Isla Flats.
Mvh Rulle -
www.isla-margarita.se