ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-03-02, 17:29

zimmer

Nykomling
zimmer är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011

Rykte: 0

Smile En underbar resa
Skriver detta inlägg efter en mycket trevlig och givande resa till Venezuela.
Tack, Rulle på 7:th Heaven, för god mat och trevligt bemötande. Vi uppskattade det verkligen.
Tack, Framtidsresor, för att allt fungerade så bra och dom trevliga guiderna som vi mötte. Speciellt Oskar i Choroni som visade stort kunnande och tog hand om alla gäster på ett fördömligt sätt.
Till er som funderar på att resa till Isla Margarita eller Choroni vill jag bara
säga: Res så fort ni kan för det är en mycket trevlig upplevelse och det mesta är mycket billigt.
Jag kan tyvärr inte skriva om allt här men vill ni veta mer om vår resa eller några tips om ni skall resa dit så hör av er
Hälsningar Christer
Svara med citat

Gammal 2011-03-07, 13:40

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Thumbs up Tack själva....vettja!
...det var både trevligt för, när Vi träffades här och kontakten nu efteråt, både via mail och via Forumet här. Jag fick ju även lite hjälp av Er...så det var ju ett utbyte.

Det är alltid trevligt att höra, lösa, se, uppleva när folk har varit här och haft det bra, då det ju händer att folk skriver här och gnäller en hel del. Personligen så har jag ju bara haft kontakt med dem så varit och är nöjda. Jag har ju ingen personlig erfarenhet av Framtidsresor, men vet ju att det ibland kan vara svårt att få till saker och ting här, just pga av att detta INTE är Sverige/Europa där det mesta går som på räls.

Ha det så gott hemma, så hörs Vi! Varma och soliga karnevalshälsningar från Playa el Agua - Isla Margarita! / Rulle på 7th Heaven/Sèptimo Cielo
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8