ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-28, 14:47

Gäst

Standard RIP RULLE!
då har allas favroit Rulle annonserat att han pensionerar sig från livet på "Maggan".
Han ska sälja kåken, sjuan, frugan och allt vad som har med IM att göra.

Tydligen har charterbolagens bojkottande stoppat de fortsatta framgångarna i Rulles imperium.

Vi tackar så hjärtligt för dina år här på reseforum.se.
Svara med citat

Gammal 2010-01-30, 07:43

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Thumbs up
OPS! Här går det undan och jag skall tydligen göra saker som jag inte ens själv vet om! *skrattar* Jovisst, jag umgås med planer på att eventuellt sälja restaurangen, lite beroende på vad jag får för den. Även OM så sker så kommer jag sannolikt att fortsätta att samarbeta med de nya ägarna. Först skall jag hitta sådana och Vi ska komma överens, så Vi ska nog inte gå händelserna i förväg tycker jag! :-)
Bit för bit även sälja av lägenheterna också, men allt detta för att bygga på en tomt jag har mitt emot Don Humberto, samt bygga en tredje våning på Don Humberto...så att jag skall pensionera mig från "Maggan" är ju inte alldeles sant...inte än på ett tag i alla fall, om det nu blir så över huvud taget...det får framtiden utvisa. Så länge jag är kvar här så kommer jag att fortsätta att vara resenärer hit behjälpliga med information och hjälp på plats, DET vill jag inte tappa för allt smör i Småland. Så mycket uppskattning och glädje som det Skänkt/skänker mig, värt långt mera än pengar.

Nattliga hälsningar från en ö i solen! / Rulle

PS: Å frugan e inte till salu! :-)
Svara med citat

Gammal 2010-01-30, 07:51

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
...med andra ord så är ryktet om min "bortgång" betydligt överdrivna! Jag har även lite andra affärer på G här! :-)
Jesus is back, long live Jesus! *skrattar*
Svara med citat

Gammal 2010-03-02, 16:32

Gäst

Standard längtar tillbaka
Har inte tackat dig för en trevlig födelsedagsmiddag den 27:e januari. Du var inte där när vi var och åt vår beställda hummer, som blev en hel var istället för en halv var och så åt vi den naturell grillad istället för gratinerad som du rekommenderade. Det smakade bra och vi är nöjda med kvällen. Även nöjda med resan till venezuela och Isla margarita, synd att man läser så mycket skit innan så man ororar sig i onödan. jag rekommederar alla som frågar att åka dit, det var ett underbart land med mycket trevliga och tillmötesgående människor. Hoppas du har det bra och att affärerna gått bra i februari. Svanis
Svara med citat

Gammal 2010-03-03, 14:06

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Tjenare "Svanis"

Trevligt att höra att Ni blev nöjda med middagen, som självklart gör mig glad personligen, men det glädjer mig otroligt mycket mera att Ni blev nöjda med Er vistelse här i landet och på ön.
Det är ju så tragiskt när "negativisterna" får de flesta orden och det sista ordet, och sedan så vill knappt folk komma hit. Faktum är ju att landet är just väldigt underbart och människorna är väldigt trevliga och tillmötesgående. De som lyssnar på dessa går ju miste om en mycket positiv och trevlig upplevelse.
Sen så har landet och ön haft problem av olika slag och att valda delar lider säkert fortfarande av en del sviter än, men Vi ska ju inte se bakåt, utan framåt.

Jag tackar Er för de väl valda orden både om oss och om landet/ön och hoppas att flera av alla de som upplevt sina vistelser här gör sig hörda, som lite motvikt till alla som bara skriver här å gnäller.

Varma & soliga hälsningar & tankar från oss alla på "Sjuan"! / Rulle med sambo & personal! :-)

PS: Bifogar en liten bild från solnedgången sedd från "El Fortin" i Juan Griego/La Galera som jag tog nu för några dagar sedan då jag gjorde en privat heldagstur runt hela ön med några gäster från Kanada! En kanondag för oss alla! :-)
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Sunset JG 2010 - smaller.jpg (50.4 KB, 5 visningar)
Senast redigerad av margarita den 2010-03-03 klockan 14:16.
Svara med citat

Gammal 2010-03-09, 21:17

Gäst

Standard hallå
Citat:
Ursprungligen postat av margarita Visa inlägg

...med andra ord så är ryktet om min "bortgång" betydligt överdrivna! Jag har även lite andra affärer på G här! :-)
Jesus is back, long live Jesus! *skrattar*
Hallå Rulle

Vi var på Isla förra året.. Träffade en glad pensionär "Brio Gert" vet du vem de e? Han brukar vara där varje år med frugan...
Svara med citat

Gammal 2010-03-09, 21:22

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hallå själv.....(kan ju inte vara artigare än så, då jag inte har något namn på dig :-)).
Jepp, han brukar bo på Hotel Flamenco och har väl gjort så i typ 10 år eller nåt skulle jag tro! Jodå, jag vet vem han är, men nu så är det ett tag sedan jag såg till honom...å jag har inte sett honom nåt nämnvärt här på forumet heller! Vet inte vart han har tagit vägen!

Mvh Rulle på Maggan
Svara med citat

Gammal 2010-03-09, 21:34

Gäst

Standard
Okej..tack ändå.

Vi var inne som hastigast hos dig förra året.. Hoppas allt e bra där nere!

Ska hålla koll om Gert kommer att skriva framöver..
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8