ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-11-22, 13:17

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard Meddelande till gamla och nya gäster - mailadress
Hej alla mina gamla gäster, både för boende och restaurangen...ja även tänkbara nya gäster! :-)

Jag har haft en mailadress med Telia i säkert över 10 år, men i och med att jag inte behövde varken telefon eller Internet med dem så flyttade jag över det till ett svensk företag som jag hade del i men som nu har bytt Internet leverantör, så nu så försvann den. Så om Ni har skrivit till den den (runar.hellstrand@telia.com) sista månaden eller två så har jag inte fått dessa mail.
Den kan även förekomma på några andra forum på nätet och är det någon som ser den gamla adressen någonstans så får Ni gärna skriva mig och infromera mig så att jag ändra den.

Jag användet sedan säkert ett år tillbaka en adress kopplad till gmail som är runar.hellstrand@gmail.com och det är den som Ni skall använda Er av för att kommunicera med mig.

Tack och väl mött om Ni är på, är på väg hit, eller är intresserade av att komma hit i framtiden!

Mvh / Rulle - 7th Heaven/Septimo Cielo
Svara med citat

Gammal 2009-12-11, 20:52

Resemonkan

Medlem
Resemonkan är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Standard
Hej.. serverar du bara Margaritas? vilken restaurang/hotell har du? och avart?
Svara med citat

Gammal 2009-12-11, 20:57

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hej Monkan!

Vi serverar både det ena och det andra, både i mat och dryckesväg! :-) Jag har restaurang 7th heaven/Séptimo Cielo i Playa el Agua - Isla Margarita och hyr även ut lägenheter, mest i samma område, men sköter även några hus runt hela ön.

Är du på G hit eller? Har du frågor och funderingar så kan du köra på här i forumet eller skriva direkt till mig på runar.hellstrand@gmail.com

Mvh / Rulle på Sjuan ;-)
Svara med citat

Gammal 2009-12-31, 00:44

Gäst

Standard
Tjena Rulle!

Både de ena och de andra? Va menar du? Finns det nåt häftit?
Svara med citat

Gammal 2010-01-06, 16:06

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hej igen...

Vad jag menar är att Vi har lite av varje, dvs. något för alla smaker, både i form av mat & dryck. På matsidan så kan du välja mellan typisk strandmat (fisk & skaldjur i olika former), internationella rätter, asiatiska rätter och även några med svensk touch!
På dryckessidan så hittar du allt från kalla öl, enkla drinkar som en RIKTIG Cuba Libre (ej att förväxlas med rom & cola), Caipriña Cubana, Caipriña Piña eller varför inte med jordgubbssmak? ...eller varför inte en riktig tropisk coctail typ, Coco Loco, Piñacolada eller en Daiquiri gjord på färska frukter...Yummie!

Väl mött, på en restaurang som även har bullar av kött (med lingonsylt å de hele)! :-)

Rulle and the crew! Séptimo Cielo - 7th heaven
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8