ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-10-21, 15:13

Gäst

Standard Isla Margarita
Jag ska åka till Isla Margarita nästa gång och har bokat en utflykt på 3 dagar till orinocodeltat. Har någon varit där så skriv gärna och berätta hur det var
Svara med citat

Gammal 2009-10-30, 19:14

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Smile Har inte gjort den själv....
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Jag ska åka till Isla Margarita nästa gång och har bokat en utflykt på 3 dagar till orinocodeltat. Har någon varit där så skriv gärna och berätta hur det var
..men har skickat iväg massvis med gäster på den turen, och de som har åkt med de arrangörerna som jag jobbat med har i alla fall kommit tillbaka helt lycksaliga och sagt åt mig att jag bara MÅSTE göra den! Så jag kan bara anta att du kommer att bli nöjd du med!

Med soliga & varma hälsningar önskar jag dig/Er en fin resa! Kankse Vi syns här på ön?

Rulle / Restaurang 7th Heaven - Séptimo Cielo
Svara med citat

Gammal 2009-10-31, 16:59

Gäst

Standard Venezuela
Vi syns säkert. Har läst en massa positivt om dig. När jag ändå har dig här, hur mycket är bolivarer i svensk valuta?
Svara med citat

Gammal 2009-10-31, 21:49

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
All är färskvara, då det handlar om växlingskurser som går upp och ner, mer här än någon annanstans. Just nu så har di en växlingkurs på cirka 7 SEK/USD och en svart kurs här som ligger på cirka 4,5-5 just nu som Vi för enkelhetens skull räknar på 7 resp. 5 så blir 100 BF (Bolivares Fuerte, den nya valutan) 140 SEK.

När åker Ni och vart skall Ni bo?

Soliga & varma hälsningar mitt i stöket för att ordna Halloween party! / Rulle
Svara med citat

Gammal 2009-11-04, 11:43

Gäst

Standard
Jag åker i april och ska bo på Costa Linda.
Svara med citat

Gammal 2009-11-11, 15:58

Gäst

Standard
Jag har 1300 bolivares kvar sedan jag var där på IM våras. Kan få köpa dem av mig om du vill. Som Rulle sa, 100bf=140kr. Men du kan få dem för 1600 då jag ändå inte kan växla in dem här hemma i Sverige. Jag finns i centrala Sthlm. mail: oski_tiger@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8