ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-08-17, 20:05

hergun

Nykomling
hergun är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Thumbs down call girl
Va bra att du hjälpte mig med stavningen, jag skrev ju att jag hade problem med den..
Jadu Rulle, läs igenom denna sida och ditt svar så ser du väl vad det står.Börjar låta som en sida för "gubbsjuka" män.Inte ngt reseforum.
Soliga hälsningar från Svergie.
Svara med citat

Gammal 2009-08-23, 17:46

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard Allt är en tolkningsfråga....å vill du tolka det så...
Citat:
Ursprungligen postat av hergun Visa inlägg

Va bra att du hjälpte mig med stavningen, jag skrev ju att jag hade problem med den..
Jadu Rulle, läs igenom denna sida och ditt svar så ser du väl vad det står.Börjar låta som en sida för "gubbsjuka" män.Inte ngt reseforum.
Soliga hälsningar från Svergie.
...so be my guest! Jag vet inte i vilken del du hittar den omtalade "gubbsjukan" och tänker inte ens lägga ner möda på att hitta den...jag tänker istället ägna dagen åt min käresta, mina närmaste vänner och en dag i solen på Playa el Yaque. DET är livet det....du kanske skulle skaffa dig ett sådant? :-)

Ha en bra söndag, vecka, liv...whatever...du å alla Ni andra på Forumet! / Rulle

Ps:...eller vare "avundsjuka"???
Svara med citat

Gammal 2011-01-11, 18:38

Masareino

Standard snart till margarita
Hejsan!
Jag och min flickvän reser dit om exakt 3 veckor. Lite tråkigt att läsa om allt det negativa folk skriver om. Jag och min tjej bor i Helsingfors och vi åker dit med en fjuttig budget. Vi har betalat 401, 30 cent/ per flyg biljett med Lufthansa( mellan landning i Frankfurt-Caracas).

Tänker inte ha några skyhöga förväntningar på någonting, utan tar det som det kommer. Tänker att njuta var dag, även om jag skulle möta Nisse rövare. Han kan ta mina småslantar om han kan. De skulle inte sabba min resa.

Ingen ide att åka halva jorden runt för att hitta någonting att gnälla över..... Njut istället av sol bad mat dryck osv.....

Men för all del, det är bra med varningar för eventuella tråkigheter, speciellt för ovana turister. Det är bara att ta med sig gott humör och hålla ögonen öppna så går allt smidigt.

Njuter redan!!!!! Hälsningar och gud tur till alla.
Svara med citat

Gammal 2011-01-12, 00:30

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
...underbart att se lite folk med rätt inställning här! :-)...bara med det så kommer man OTROOOOLIGT lååångt!

Hoppas att Vi ses här! / Rulle på "Sjuan"
Svara med citat

Gammal 2011-01-12, 11:07

H@ns

Medlem
H@ns är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Masareino Visa inlägg

Hejsan!
Jag och min flickvän reser dit om exakt 3 veckor. Lite tråkigt att läsa om allt det negativa folk skriver om. Jag och min tjej bor i Helsingfors och vi åker dit med en fjuttig budget. Vi har betalat 401, 30 cent/ per flyg biljett med Lufthansa( mellan landning i Frankfurt-Caracas).

Tänker inte ha några skyhöga förväntningar på någonting, utan tar det som det kommer. Tänker att njuta var dag, även om jag skulle möta Nisse rövare. Han kan ta mina småslantar om han kan. De skulle inte sabba min resa.

Ingen ide att åka halva jorden runt för att hitta någonting att gnälla över..... Njut istället av sol bad mat dryck osv.....

Men för all del, det är bra med varningar för eventuella tråkigheter, speciellt för ovana turister. Det är bara att ta med sig gott humör och hålla ögonen öppna så går allt smidigt.

Njuter redan!!!!! Hälsningar och gud tur till alla.
Då kanske vi ses! Jag åker 22/1 och stannar i 2 veckor och har väl ungefär samma inställning. Dont worry, be happy!
Vi tar en drink hos Rulle, han har skapat någon ny blandning har jag hört. :-)
Men det var billiga flygbiljetter ni hittat om ni betalat 401,30 euro. Grattis!

Hälsningar till alla.
Svara med citat

Gammal 2011-01-13, 12:55

klemets

Nykomling
klemets är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Smile .
Yup... vi betalade också ca 3850kr för våra biljetter med Lufthansa Dom körde nån drive i somras under några dagar med billiga flygbiljetter till Sydamerika.
Vi åker den 21/1 och stannar lite mer än 3 veckor. Plockar med 5 böcker och ett glatt humör
Hej hopp!
Svara med citat

Gammal 2011-01-14, 01:00

MrGoodCat

Nykomling
MrGoodCat är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Standard
Ni kommer säkerligen ha det super bra på IM, jag och en kompis är just nu på ön och vi trivs som bara den. Har även varit förbi en del hos Rulle på Sjuan, missa inte deras oxfilé, den är faktiskt lika bra som alla på forumet säger! (OM inte till och med bättre..), sen får man en riktigt skön snubbe på köpet också! (Det är Rulle det ;-))

Ha det så skoj och njut av er semester i paradiset! :-)
Svara med citat

Gammal 2011-01-14, 08:36

H@ns

Medlem
H@ns är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Standard
Det verkar vara en hel del svenskar/skandinaver på ön trots att chartern slutat flyga dit. Kul!
Svara med citat

Gammal 2011-01-19, 03:13

MrGoodCat

Nykomling
MrGoodCat är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av H@ns Visa inlägg

Det verkar vara en hel del svenskar/skandinaver på ön trots att chartern slutat flyga dit. Kul!
Jadå en del verkar här finnas, inte jättemycket men sådär lagom mycket! :-). Vi har dock rest runt i hela centralamerika och sedan via Colombia och sen hit, så det var ingen direktresa från Sverige/Europa såsom de flesta andra verkar ta sig hit från.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8