ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-02-27, 00:37

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard 7th heaven håller stängt måndagar tills vidare!
Pga personalsituation så håller Vi sedan ett par veckor tillbaka stängt på måndagar, men håller öppet alla övriga dagar mellan 09.00 och fram till sent, lite beroende på när gästerna går hem... normalt runt 12-tiden, men som senast så stänger Vi 01.00.

torsdag-fredag-lördag har Vi som regel levande musik (salsa - merengue)...

Skulle det vara så att någon behöver någon form av akut hjälp eller tips och råd då Vi håller stängt så når Ni oss på +58 (0)412 354 71 35 (Rulle) och + 58 (0)412 092 89 80 (Patric).

Välkomna! Mvh Rulle, Patric & övrig personal
Svara med citat

Gammal 2009-02-27, 11:04

Gäst

Standard Regn el sol
Behöver du mer personal - lugn, jag kommer på tisdag och stannar gärna några år...
Har varit inne på weather.com några gånger och det verkar som om det åskar och regnar jämt hos dig??? kan du vänligen bekräfta att solen skiner från en klarblå himmel.
Ser fram emot ett besök på 7th Heaven.
Hälsningar Lotta
Svara med citat

Gammal 2009-02-27, 14:45

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
Hej Lotta (så go som plommonkompotta...som Robban Broberg sjöng)
...nu framgår det inte hur gammal du är...men du borde väl ha varot med tillräckligt länge för att veta att det inte går att lita metereologer...rent generellt. Nåja, jag förstår din oro och jag råkade ut för samma trauma för cirka 5 år sedan, då jag hade köpt biljetter hit och skulle vara här en längre tid, men biljetterna var ju köpta och jag hade röjt undan så att jag kunde vara ledig, så de va ju bara att åka det. Väl här så var det sol, sol och åter sol och en dag så fick jag för mig att kolla vädersajerna igen, som då sade thunderstorms, heavy showers och allt vad det nu var...och jag tittade ut genom fönstret och där sken solen från blå himmel. Som en gammal scoutledare sade till mig en gång, stämmer inte kartan med verkligheten, så är det verkligheten som gäller. :-)
I denna stund så är klockan 09.11 här och solen lyser från en ljusblå himmel (bara nåt lite knappt synbart fjantigt moln).
Det är inte utan att jag skulle behöva en duglig person här...*skrattar*...Vi kan väl ses och pratas vid när du väl är här. Nu BOR ju inte jag på restaurangen, men kommer du och jag inte är där så går det bra att be personalen ringa efter mig, så kommer jag om jag är i närheten annars så kan de lämna över luren så pratas Vi vid och bestämmer en tid som passar båda.
Ha en bar resa så syns Vi snart här...och jag skall göra vad jag kan för att hålla solen och den blåa himmelen kvar.

Varma tankar & hälsningar från "Maggan"! / Rulle - Restaurang 7th heaven - Playa el Agua
Senast redigerad av margarita den 2009-02-27 klockan 14:48.
Svara med citat

Gammal 2009-02-27, 21:31

Gäst

Question
Holla.
Tyvär är inte vädret så stabilt längre, har varit här nu i 4 veckor och haft regn nästan halva tiden, inte normalt enligt lokalbefolkningen.
Dessutom stormar det som aldrig förr, inte heller normalt.
Tror att vädret i hela världen är upp och ner, så jag vet inte vad jag skall resa nästa gång..
Soldyrkare
Svara med citat

Gammal 2009-02-28, 09:00

Gäst

Standard
Vi var nere 2 veckor över månadsskiftet januari -februari, av dessa 2 veckor så var det bara ett par dagar som det var sol hela dagen, övriga regnade det, oftast kraftiga kortvariga skurar som höll på mestadels fram till middagstid för att sedan avta, och vädret övergick till mer blandad molninghet men mestadels uppehåll på eftermiddagen. Av dessa två veckor så regnade det alla nätter utom en dessutom.
Men trots regnandet så var det ju aldrig nämnvärt kallt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8