Tjenare Björne
Sorry, men jag har varit ute och rest samt att jag har fullt upp för det mesta. Du kanske inte vet/visste det, att du kan klicka på min profil här på forumet och få fram både min hemsida (där finns det möjlighet att maila till mig direkt, samt telefonnumer som är kopplat via Skype, så du kan till och med ringa mig, samt min mailadress för att skriva till mig direkt. Nåja, bättre sent än aldrig så är jag nu här.
Vädret blir allt svårare att förutspå, numera även här, men generellt sett så har Vi det ju varm och skönt året runt. Det kommer lite regn då och då, men det blir som sagt var allt svårare att förutspå.
Det finns de folk som kommer hit under lågsäsongen som kommer nu under maj, juni, juli, då Vi som regel har bra väder. Anledningen til att det är lågsäsong är inte vädret, utan det är för att då vankas det vår/sommar i Europa och nordamerika samt Canada...och inga syd eller mellanamerikaner har semester. De som kommer, de kommer just för att det är bra väder, men lugnt och skönt och det existerar inga som helst köer.
Har du flera frågor och funderingar eller behöver hjälp med att boka billiga biljetter så kan du höra av dig till mig direkt också på
runar.hellstrand@telia.com
Varma å goa hälsningar!/ Rulle - 7th Heaven