ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-16, 18:46

Gäst

Wink Vinet?
Klart jag åker för att dricka vin.....(ironi)

MEN,hur är deras viner?....Vi vill ju ha gott vin till middagen
Svara med citat

Gammal 2009-01-17, 15:50

Kenneth

Medlem
Kenneth är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Rykte: 6

Standard
Vitt vin gick att dricka, fullt acceptabelt m a o. Det röda tyckte inte vi var något vidare, men det är ju som med allt annat, smaken är ju som baken - delad. Det gick väl att få tag på importerat vin har jag för mej, men då till priser därefter.
Ölen var också fullt acceptabel smak på, men jag kommer inte ihåg vad den hette.
Rommen var i en klass för sej, vi tyckte vi hade mycket med oss hem, men det tog slut alldeles för snabbt, så gott var det. Det fanns en rom med apelsinsmak på, när vi bjöd på den första gången efter det vi kom hem, så tog det inte lång tid förrän den var slut.
Svara med citat

Gammal 2009-01-18, 12:49

Gäst

Exclamation
hej.
nästan allt vin är importerat, ett bra chilevin som du köper i affären kostar ungefär halva priset mot systemet i sverige.
det enda inhemska vinet jag stött på i venezuela heter POMAR och är betydligt dyrare.
oftast får man billigt spanskt vin som importerats på dunkar men som man häller över på tomflaskor med fina etiketter på AI hotellrestaurangen, det är min erfarenhet.
munskänk
Svara med citat

Gammal 2009-01-18, 15:18

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

hej.
nästan allt vin är importerat, ett bra chilevin som du köper i affären kostar ungefär halva priset mot systemet i sverige.
det enda inhemska vinet jag stött på i venezuela heter POMAR och är betydligt dyrare.
oftast får man billigt spanskt vin som importerats på dunkar men som man häller över på tomflaskor med fina etiketter på AI hotellrestaurangen, det är min erfarenhet.
munskänk
Tack så mycket, då har vi en liten hint, tack tack....
Svara med citat

Gammal 2009-02-03, 12:39

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
Nu vet jag inte vad för rött vin Kenneth har druckit, kanske bara det på all inklusive, men annars så finns det röda viner i rimlig prisklass även på restaurangerna (min t.ex). Många goda chilenska viner som Ni känner igen hemifrån, som Gato Negro, Casillero de Diablo m.fl.

Mvh Rulle - Restaurang 7th Heaven - Playa el Agua
Svara med citat
Svara

« Shopping | Nattliv »

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8