ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-01, 21:37

hergun

Nykomling
hergun är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Rykte: 0

Wink blue comfort
Är det ngn som flygigt med Tuifly, blue comfort sedan planen byggdes om i höstas? blivit större benutrymme vad jag förstått..
Åker till Isla Margarita i mars -09 ,ser fram emot detta.Skall även bo på Flamenco som så många har åsikter om.Hotellet har två stjärnor så vad kan folk begära.Dessa hotell brukar dock ha en hel del charm.
Vad det gäller magsjuka så får vi ju många av oss det både i Indien,Thailand,Turkiet och Tunisien.Detta beror ju på att att det är en annan bakteriekultur och annan standard.Vad förväntar vi oss egentligen när vi reser. Även Mexico har det fattigt och "skitigt" om man går utanför hotellkomplexen.
Kom nyligen hem från Florida vilket var underbart,var i Cocoa beach och Orlando.Vi var sex stycken ,en i vårt sällskap kunde bara se det negativa i allt och fick då förstås en helt annan upplevelse av resan.Visst är det väl så att det man lägger focus på det ser man.
En som hoppas på en fin semester.
Svara med citat

Gammal 2009-01-07, 16:16

Gäst

Standard
Hej hej! Vi åker också till IM i mars och jag fick nyligen en översiktsplan av planet. Bokade in oss på extra benutrymme för 150/pers tor. Lång resa, så det kan det vara värt. Vi kanske ses.
Hälsningar Lotta
Svara med citat

Gammal 2009-01-07, 16:18

Gäst

Standard
Fel fel: 300/person skall det vara för t o r.
Lotta
Svara med citat

Gammal 2009-01-07, 18:26

hergun

Nykomling

Smile blue comfort
Va kul Lotta,vi har också bokat plats för större benutrymme.Vi åker den 5 mars.Vi är 7 st som åker/ vi ses kanske då
Svara med citat

Gammal 2009-02-07, 16:03

Gäst

Standard BlueComfort
Jag kom nyss hem från Margarita. Upplever att benutrymmet är betydligt bättre än på tidigare charterresor. Jag åkte utan xtra benutrymme och är mycket nöjd med det som erbjöds (utan xtrakostnad) Är 178 så jag är varken jätte el dvärg =) Trevlig resa/ E
Svara med citat

Gammal 2009-02-07, 16:47

hergun

Nykomling

Cool blue comfort
Tack för svar,det var ju skönt att höra.Var till Florida nyligen och det är ju ganska så trångt i planen.
Hur upplevde ni Isla Margarita.Det är lite tråkigt för jag stötte på 2 par som varit där nu och dom tyckte det va skit. Dyrt och skitigt ,sa dom. man får höra mycket men jag ser fram emot värme o bad och vila. Har ej längre så stora förväntningar.
En som ändå ser fram emot resan
Hergun
Svara med citat

Gammal 2009-02-08, 20:39

Bosse 49

Nykomling
Bosse 49 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Standard
Jag är 171 så jag behöver inget extra benutrymme.
Men jag har bokat fönsterplats jag är tillräckligt lång för att kunna se ut.
Svara med citat

Gammal 2009-02-09, 10:17

Gäst

Standard Blue comfort
Och ????????
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8